Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

enfeeble skrev 2011-03-23 17:51:08 följande:
    Kaggen idag. Vecka 34+3

Är det bara jag som har fruktansvärt ont i fötterna!? Kan det ha o göra med att man samlar på sig vätska?
    fin :)
    jag har fått ont i fötterna de senaste 2 dagarna. jag har börjat samla på mig vätska nu... kan knappt ha skorna längre
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Patetiskanka skrev 2011-03-23 21:58:39 följande:
    Jaha, då blev man lämnad av barnets far igår, och jag står här ensam..
    Han säger dock att han kommer ta sitt ansvar o.s.v... Men jag tror han fått kalla fötter...

fan, detta känns inte bra :(
    va?! nu?
    har du kännt på dig detta sen innan, eller är det något helt nytt för er/dig?
    stor kram till dig...
  • Längtan efter liten
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 08:52:15 följande:
    Nej det är bådas första barn. Och vi är ju unga (jag är född -89 och han -90) så jag tror det handlar mycket om att han är rädd, och visst det är jag också. Men jag kan ju inte skita i allt nu. Så jag hoppas bara att det är någon konstig idé han har fått. Visst, vi har haft det jobbigt i vårt förhållande. Vi har bråkat riktigt mycket, speciellt den senaste tiden. Och jag är inte mig själv till 100% med alla hormoner och allt som tillhör till en graviditet.

Men jag tycker ändå det är fruktansvärt fel av han att lämna mig 2 veckor innan bebisen är beräknad..
    okej ni är unga, men inte så pass unga enligt mig som själv är 87a.
    Jag förstår inte riktigt hur han tänker där.
    Klart att man är rädd  när det är första barnet och man inte vet alls vad det är som man gett sig in på.
    Men man klarar det.
    Kanske ska du bara låta han vara ett tag så han får smälta allt?
    Och OM han inte skulle ändra sig så kommer du att klara det här själv.
    du är stark...
    stor Kram
  • Längtan efter liten
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 09:19:02 följande:
    Han säger att han har nästan inga känslor kvar för mig, för dom har försvunnit för varje gång vi bråkat.

Och vi flyttade in i en gemensam lägenhet i slutet på Januari. Vi påbörjade ett liv där tillsammans, och nu känns det så jävla piss att vara i lägenheten. Det känns så fruktansvärt fel att vara "hemma" i lägenheten utan att han är där, utan att veta att han kommer hem från jobb/skola varje kväll..
    Har sovit hos mina föräldrar dom senaste 2 dygnen, då jag verkligen inte klarar av att vara i lägenheten.
    Men jag menar, jag kan ju inte flytta tillbaka hit...
    fast man har ju sona små perioder, och helst under en graviditet om man nu har många hormoner som spökar.
    hjan borde väl ändå veta hur gravida kvinnor kan funka?
    det är ju det enda män pratar om... - ni kvinnor är hemska under graviditeterna! haha...
    oxh så är det ju ibland.. tråkigt om han nu hade så "ytliga" känslor för dig från början om de ska försvinna så pass snabbt bara för att ni bråkar lite!
    då kanske han inte är så bra ändå?
  • Längtan efter liten

mimmi, fin.. ovanligt att se någon med string nu för tide =) haha..

• Längtan efter liten
    Tozz82 skrev 2011-03-24 09:21:55 följande:
    Hade värkar me 5 mins mellanrum inatt o nu e dom som bortblåsta.. Vad i hela friden kan det ha varit?

E verkligen ledsen för din skull patetiskanka.. Jag o min sambo har oxå haft våra duster under förhållandet men han tog sitt förnuft till fånga så hoppas din oxå gör det..
    grr!!! förvärkar =) de kan jävlas hur mycket som helst kan jag tala om...
  • Längtan efter liten
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 09:28:37 följande:
    Ja jo, men han tror inte riktigt på det här med hormoner och att man förändras som person under en graviditet. (jag har iallafall gjort det)..
    Sen å andra sidan, så är det inte lite vi har bråkat, utan rätt så mycket. Men jag hr aldrig tvekat på att det är han jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med för det.
    Men vi får se vad som händer när bebisen väl har kommit, jag tror och hoppas att han kommer tillbaka då. Det är ju som sagt bara drygt 2 veckor kvar tills h*n är beräknad..
    jag håller tummarna att han förstår sitt misstag iaf. Kram
  • Längtan efter liten
    Tozz82 skrev 2011-03-24 09:29:41 följande:
    Förvärkar har jag haft gott om innan... Detta va allt utom förvärkar.. Kunde varken sitta eller ligga ner..
    tyvärr kan ju det vara förvärkar det med.. men och andra sidan kanske det är något på gång iaf =)
  • Längtan efter liten
    brandnewday skrev 2011-03-24 09:38:22 följande:
    haha! Tänkte inte ens på det haha. Jag använder mest vanliga trosor men tycker string är rätt skönt ändå :D
    haha ja det är ganska ovanligt, emnd et var fint iaf :=)
  • Längtan efter liten
    MissLis skrev 2011-03-24 17:35:09 följande:
    Finns inget mysigare än treåringar!
    hrmf!!! ibland finns det inget omysigare än 3åringar också...
    jag har en hemma, som jag inte alltid är bästa vän med..
  • Längtan efter liten

jätte söt giraff.. blev jätte sugen tills jag såg anvisningarna hur man gör..
    vilket språk är det på ? persiska? ha ha ha jag kan INTE virka :)

• Längtan efter liten
    Tiiinaa skrev 2011-03-24 18:56:38 följande:
    Hehe ja det ser ju lite krångligt ut men det är bara förkortningar. Förkortningen Fm står för fastmaska, lm för luftmaska...et. Så ta reda på vad förkortningarna betyder så blir det kanske enklare att läsa mönstret! Jag tror alla kan virka för det är så inni bomben lätt och dessutom kul!!
    haha ja jag kan säkert om jag bara sätter mig ner och försöker...
    har man ro till det då?=)
  • Längtan efter liten
    Tiiinaa skrev 2011-03-24 19:04:21 följande:
    Jag har ro till det, älskar att pyssla och få koppla bort alla tankar och bara koncentrera mig på pysslet...men det beror ju på ens personlighet. Jag är rätt otålig men extremt envis så jag bara måste ju göra klart om jag bestämt mig! Men det är dock lite jobbigt att sitta och virka med en stor mage i vägen, men jag tycker det funkar utmärkt att virka halvliggandes med en massa kuddar bakom ryggen också. Lycka till i alla fall om du nu försöker dig på denna gulliga giraff.
    jag ska nog försöka mig på det sen tror jag :) den var ju bara fööör söt
  • Längtan efter liten
    Tiiinaa skrev 2011-03-24 19:07:47 följande:
    :) Om du stöter på problem så är det bara du frågar här i tråden eller skriver i min gästbok...jag hjälper dig gärna om det skulle behövas!
    ååh tack, du är ju bara för söt =)
  • Längtan efter liten

sockersöt cherry :D

• Längtan efter liten

Grattis till alla som fått och lycka till till er andra som är nära =)

• Längtan efter liten

mitt hjärta 2 veckor =)
  • Längtan efter liten

så fin liten Lykke! grattis

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.