Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Allaheterkarlsson skrev 2011-08-30 10:28:34 följande:
    Vilken liten charmfia Kyss
    Var på KappAhl i helgen och fyndade så dom får tummen upp! Har 
    tack :) är sjukt tacksam för hon är verkligen glad, nästan jämt! :) (hennes pappa har också ett helt fantastiskt temperament/humör, han är likadan han, som små solar hela tiden Solig :))
  • ewaulrica
    Allaheterkarlsson skrev 2011-08-30 10:28:34 följande:
    Vilken liten charmfia Kyss
    Var på KappAhl i helgen och fyndade så dom får tummen upp! Har 
    slog faktiskt till och köpte/safe:ade i lite större storlek, hon är inne på 74 redan. (men som ni ser så får jag kavla upp ärmarna på bodyn) Jag vet inte hur Kappahls kläder (kaxs) är i krympning efter tvätt? nån som vet? hade för mig att kappahl var relativt stora i storleken så jag blev mäkta förvånad över att de inte var större än vad de var?  
  • ewaulrica
    Pluppe E skrev 2011-09-01 21:44:33 följande:
    Okej! Då ska det nog köpas in en sådan, såg riktigt smart ut! :)

Spännande att fler har problem med banan, trodde det skulle bli en favorit på en gång..
    det är samma här... ingen av barnen har tyckt om banan och Evelina är verkligen värst, hon typ kräks av det! ;)
  • ewaulrica

MariaM78: MEN VAD FINA TÅRTOR!!!!! gjorde du dem själv eller beställde du dem? tjejen som du pratar om, gjorde hon alltså bara dekoren? har du bloggadressen kvar? vad fick du betala? jättefint! :)

• ewaulrica

mimmie: vilken goding du har! jättefina bilder också! :) overallen med stjärnor mååååste jag ju köpa! jättefin!!! vet du om den fanns med röd grund också? alltså nerei, det som är blått på den....men det är bara en inneoverall va? alltså ingen ytteroverall?

• ewaulrica
    brandnewday skrev 2011-09-05 09:23:17 följande:
    nä bara blå grund! inneoverall ja, fast vi har haft den ute nu på eftermiddaagarna över kläderna :)
    smart. köpa lite större och använda så! :) fin är den, blir nog en sån! :D
  • ewaulrica
    MariaM78a skrev 2011-09-05 11:51:00 följande:
    MsSharon: tack!

Ewaulrica: tack! jag köpte vita marsipantårtor utan nåt på för jag orkade eller hann inte göra egna. Sen har jag gjort all dekoration utom den lilla bebisen som jag beställde av henne. Målade den lite själv bara.
    Har gjort mkt tårtor förut men det var några år sen nu... Ja jag har bloggadressen, skicka ett privat meddelande så skriver jag den när jag kommer in på en vanlig dator!
    men...hur 17 gör du blommorna? är det sån här sugarpaste eller vad det heter, med mallar? att köpa vita marsipantårtor är ju smart :) skulle kunna tänka mig nån liknande tårta till vår bröllopsmiddag.. om vi nu inte beställer den helt färdig eller rentav tar cupcakes istället.. som jag också tycker är fint när det står på en ställning..
  • ewaulrica

hur söt skulle inte den här vara till halloween? :)

Coral Velvet Peas Shaped Sleeping Bag Halloween Jumpsuit

• ewaulrica

Men emmelinan!! den dopklänningen var fin du!!!! en av de vackraste jag sett, vilket jobb du gjort! :) och vilken sötnos hon är...

som alla andra bebisar i den här tråden-så många fina bilder och bebisar! Hjärta

• ewaulrica
    ElAn16 skrev 2011-09-08 16:21:09 följande:
    Jojo det där känner jag Förvånad ju tyst först, då säger de jämt "men åh vad ni överdriver, hon är ju hur snäll som helst, ni bara snackar" Ehh jo tack kom hem och passa henne en dag ska du får se..... 
    Här är det tvärtom... haha! Jag pratar alltid om Evelina som "trevlig och social" (klart att JAG tycker det, jag är ju hennes mamma liksom, haha) och att hon typ är glad jämt.

Sen VARENDA GÅNG som hennes farmor och farfar träffat henne så har hon suttit tyst som en mussla, bara stirrat ut dem och inte lett ens en endaste gång.. hur mycket de än försökt gulla med henne! :) Hon har rentav varit riktigt grinig några gånger!! Förvånad

haha... inte så kul det heller! de får ju inte se hennes riktiga jag!
  • ewaulrica

Evelina har upptäckt överläppen, sent omsider. Hon sitter och smackar, och drar in den med sugtag så hon ser banne mig inte riktigt klok ut! :)

Hm.. Evelina har fått två tänder (tand 3 å 4 på g) men hon har inte dregglat någonting? Jag har haft "tur" uppenbarligen! :)

• ewaulrica
    AlbusMinerva skrev 2011-09-12 10:39:06 följande:
    ullis - ja inbilla dig inte att jag är avundsjuk... inte alls! dreggel dreggel dreggel - men än tittar ingen tand fram :-S
    minns dock att mina tvillingkillar hade klut under hakan jämt och ständigt.. där bara rann det ur munnen... :) kanske är en "killgrej"?! Flört
  • ewaulrica

måste få visa min äldsta och min yngsta... Cajsa var så söt att hon tog ut Evelina på en promenad igår så jag kunde fortsätta sy gardinerna, och såhär såg de ut när de kom in :) Evelina var störtglad, klart man blir det när man får vara ute på tu man hand med storesyrran!!!! Skrattande

sen att mössan satt lite på sniskan, det är väl inte hela världen ;)

• ewaulrica
    Quiet thoughts skrev 2011-09-14 10:22:03 följande:
    fint foto
    tack! :) och heeeeeej!!!! det var länge sen! :) kul att "se dig"!! (efterlyste dig här för ett tag sen ;))
  • ewaulrica
    Quiet thoughts skrev 2011-09-13 21:28:33 följande:
    tack
    söt din lillskrutta är! och vad MYCKET HÅR!!!! jättefint! :)
  • ewaulrica
    MariaM78a skrev 2011-09-14 12:19:08 följande:
    QT: Har saknat dig! Underbart söt liten dotter du har!

Ullis: Så underbart go din stora tjej verkar vara. Som hjälper till sådär =) 
    hon är faktiskt jätterar... :) jag har haft tur (än så länge, vem vet när det där omtalade tonårsstrulet börjar?) hon bjuder mig på både sovmornar och att jag slipper blöjbyten ;)

tror det är för att hon tycker så mycket om Evelina helt enkelt :) den lilla gosgumman är inte så svårt att tycka om heller, hon charmar det flesta och behöver jag säga att Cajsa är hennes stora idol? ;)
  • ewaulrica
    MariaM78a skrev 2011-09-14 12:43:43 följande:
    Hur gammal är den äldsta? 
    hon är 14... en riktigt redig tjej i mina ögon, hon har inte börjat med några större strulgrejer än, inte vad jag vet iaf.. :) hon sjunger (går i musikklass) och är mer typen av "elevrådsordförande" (japp, det är hon) så kanske det håller i sig om jag har tur :) (hon var desto mer lynnig som liten faktiskt haha)
  • ewaulrica

MissG: hihi.. vilka fina bilder, och vad söt hon är din lilla! :) vilken enormt fin klänning på näst sista bilden (och sicken skön min haha)

och du är ju skitsnygg också! :)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.