Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Var på KappAhl i helgen och fyndade så dom får tummen upp! Har

MariaM78: MEN VAD FINA TÅRTOR!!!!! gjorde du dem själv eller beställde du dem? tjejen som du pratar om, gjorde hon alltså bara dekoren? har du bloggadressen kvar? vad fick du betala? jättefint! :)
mimmie: vilken goding du har! jättefina bilder också! :) overallen med stjärnor mååååste jag ju köpa! jättefin!!! vet du om den fanns med röd grund också? alltså nerei, det som är blått på den....men det är bara en inneoverall va? alltså ingen ytteroverall?
hur söt skulle inte den här vara till halloween? :)
Men emmelinan!! den dopklänningen var fin du!!!! en av de vackraste jag sett, vilket jobb du gjort! :) och vilken sötnos hon är...
som alla andra bebisar i den här tråden-så många fina bilder och bebisar!
Evelina har upptäckt överläppen, sent omsider. Hon sitter och smackar, och drar in den med sugtag så hon ser banne mig inte riktigt klok ut! :)
Hm.. Evelina har fått två tänder (tand 3 å 4 på g) men hon har inte dregglat någonting? Jag har haft "tur" uppenbarligen! :)
måste få visa min äldsta och min yngsta... Cajsa var så söt att hon tog ut Evelina på en promenad igår så jag kunde fortsätta sy gardinerna, och såhär såg de ut när de kom in :) Evelina var störtglad, klart man blir det när man får vara ute på tu man hand med storesyrran!!!!
sen att mössan satt lite på sniskan, det är väl inte hela världen ;)
MissG: hihi.. vilka fina bilder, och vad söt hon är din lilla! :) vilken enormt fin klänning på näst sista bilden (och sicken skön min haha)
och du är ju skitsnygg också! :)