Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jag idag, 1/2. v 29. Tungan ute Känner mig stooor och klumpig! Skrattande

• ewaulrica

Amariea: Åhhhh så söta kläder!! :D vill också köpa!

• ewaulrica

Texx82... fin mage! :) Kan du ligga på rygg?! *avis* jag blir illamående direkt, (tror det heter vena cava syndrom eller nåt)

Skönt att den är på g att fixeras.. Min låg uppåt igår när bm kände, inte så konstigt, ett av mina barn låg i säte när den föddes, så kanske den aldrig vänder på sig den här heller... fast å andra sidan så tar det ju längre tid innan de fixerar sig när man är omföderska. Inatt tror jag t o m att den låg i nåt slags tvärläge, med huvudet på min högra sida, strax under revbenen där.

• ewaulrica
    C0211 skrev 2011-02-03 15:55:34 följande:
    Du är verkligen så himla fin {#emotions_dlg.flower}
    Jag känner mig mest som en semla med min breda, låga mage...
    Vad passar då bättre än semmelfika på jobbet?

men åhhhhhhh...vad gott det ser ut! :) :P
  • ewaulrica

cherry: så himla fin mage du har! :)

• ewaulrica
    Kotek23 skrev 2011-02-03 21:38:14 följande:
    Ja se där!! :) då känner jag mig inte så ensam ut längre. :) kollade in tråden och jösses vad *"tjocka" folk var tidigt :o och jag var till och med riktigt mullig när jag blev gravid.. en tjej på 87 kg som är 172 lång liksom.. haha :)
    Vad glad du över din "smala" mage! ;) Du är nästan lika lång som jag och vägde från början bra långt över tio kilo mer än jag i startvikt, återigen ser vi ett exempel på hur olika magarna utvecklas! :D

Sen antar jag att det är ditt första barn? Inte många blir så jättestora när det är första gången livmodern töjs ut, har man t e x som jag tre barn innan, varav tvillingar förra graviditeten, så är det klart att magen förlorar en del av stunsen.. haha... Tål att tänkas på innan man jämför sig själv med andra.
  • ewaulrica
    Kotek23 skrev 2011-02-06 19:08:07 följande:
    Jösses, känns som du kände dig träffad på nått sätt?.. :s menade ju inget illa. Är bara glad att jag inte är så stor trotts att jag var väldigt stor innan grav.
    nä absolut inte. Men att bara lägga in en bild och säga att "oj, vad alla andra är "tjocka" , kanske inte är så snyggt :D Men det är lungt, välkommen hit förresten! :)
  • ewaulrica
    johannalo skrev 2011-02-06 22:18:17 följande:
    åh vad vackra magar ni har:)
    :)
  • ewaulrica
    Kotek23 skrev 2011-02-06 19:08:07 följande:
    Jösses, känns som du kände dig träffad på nått sätt?.. :s menade ju inget illa. Är bara glad att jag inte är så stor trotts att jag var väldigt stor innan grav.
    och... nä.. jag känner mig inte träffad. Jag har en relativt liten mage, faktiskt :) tihi
  • ewaulrica

Hade ett presentkort på Lindex som låg och skräpade hemma, passade på att handla lite då. Men blev lite besviken på personalen i kassan.

Hennes kommentar till mig blev "BLIR DET EN POJKE?" Skrikandes Jag svarade bara "Nej." Hon såg ut att tycka det hela var MYCKET pinsamt!!!!! Nu vet jag ju inte vad jag får, pojke eller flicka, och därför försöker jag handla så unisex som möjligt. OCH VAD I HELA FRIDEN ÄR DET SOM SÄGER ATT DET BARA ÄR EN POJKE SOM KAN HA EN GRÖN TRÖJA MED BILAR PÅ?!?!! den ska iaf min tjej på ha också, så det så!

(jag är själv en sån som mycket väl kan gå med baggyjeans, converse och en tröja med stjärnor på, varför skulle inte min dotter kunna ha tröjan ovan och jeansen? Jeans kan väl båda könen ha?)

Vad tycker ni?!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.