Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm
    emmy skrev 2010-08-21 13:36:07 följande:
    I demokratins namn förstås....den som är till för alla, utom vissa!
    Ja precis. Men ju mer motstånd jag möter mot SD desto mer känner jag att det är partiet för mej. SD-anhängare är ju numera en minoritetsgrupp som förföljs och hatas för deras oliktänkande.

Och det kommer från folk som är emot förtryck av politiskt oliktänkande. Helt sjukt. Förvånad
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    SunnyBunny skrev 2010-08-21 13:37:10 följande:
    hm..kan inte läsa det? jag kommer in på sidan men sen blir jag utkastad direkt! men det förklarar ju varför jag inte kunde komma in på deras sida igår!
    Ok här är det som står på den sidan ang sabtotage:

Sverigedemokraterna offer för internationell hackerattack

2010-08-21 07:26

Sverigedemokraternas partisajt ligger för tillfället nere. Orsaken är att partiet sedan i torsdagskväll varit utsatt för en avancerad internationell hackerattack.

För ett par dagar sedan upptäckte IT-avdelningen att partiets webbserver var utsatt för en DDoS-attack, vilket resulterade i att webbsiten gjordes oåtkomlig för besökare. Dessa attacker kommer i huvudsak från den europeiska kontinenten och är ihållande.

Ted Ekeroth, sverigedemokraternas IT-chef, kommenterar:

- Attackerna påbörjades under torsdagskvällen då vi kunde observera många anrop från utlandet, i huvudsak från europeiska länder. Det är tydligt att trafiken inte är verklig trafik utan endast är ämnad att belasta webbservern för att vanlig trafik ej ska nå fram. Vi analyserar nu anropen till servern och jobbar på åtgärder för att snarast möjligt få tillbaka webbsidan i ett stabilt tillstånd.

- Att denna attack inträffar just nu, i valrörelsens slutskede, är knappast en slump. Vår bedömning är det är fråga om ett beställningsjobb från våra antidemokratiska motståndare i Sverige. Med tanke på de fysiska attacker och mötesstörningar vi fått utstå sedan förra valet och alla de hot som inkommit, är det knappast orimligt att anta att våra motståndare även vill tysta vår närvaro på Internet. Vi har dock fått in ett par tips och spår som vi kommer utreda och anmäla till polisen, säger Ted Ekeroth.

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    And3rsson skrev 2010-08-21 13:36:34 följande:
    [email protected]">[email protected]

Denna mejladress kan ni skriva till för att få tag i valblanketter!!!!!
    Tack. Har mejlat dom nu. Glad
  • MirandaSthlm
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 13:45:28 följande:
    Ja och SD's valstuga vid Sergels Torg blev vandaliserad inatt...
    Japp.. läste det med. Väldigt demokratiskt,
  • MirandaSthlm
    sumpbäver skrev 2010-08-21 13:47:47 följande:
    Mmm, se bara vad som händer just nu. SDs hemsidor är hackade, valstugorna förstörs och valarbetare hotas. Det är demokrati i sann kommunistordning. De flesta av SDs partilokaler ligger undangömda i källarlokaler, det blir nämligen för dyrt att köpa nya fönster varje dag.

Jag är övertygad att allt som sker ger motsatt effekt, i.a.f stärker det min tro på SD. Men det förstår inte de odemokratiska, hatiska vänsterslöddret.
    Samma här. Skrev precis det i ett tidigare inlägg.
  • MirandaSthlm
    sumpbäver skrev 2010-08-21 14:06:19 följande:
    Du ska då jämt va först Obestämd
    hahah... Tungan ute
  • MirandaSthlm
    Il principale skrev 2010-08-21 14:23:53 följande:
    Jag håller på SD för jag hatar alla blattar! Bort meromba!
    inga rasistiska påhopp tack.
  • MirandaSthlm
    hotmamma skrev 2010-08-21 14:31:09 följande:
    Jag har oxå hört att SDs valsedlar slängs,,, Men då borde ju varje Kvinna/man som vill rösta på dom fråga efter lappen,, och ifrågasätter de varför man vill ha en valsedels så kan man väl förklara att de är lika mycket ett parti som dom andra och det är upp till mig vem jag vill rösta på,,,, Kan / ska med GLATT samvete rösta på detta parti och finns ingen valsedel så ska jag IFRÅGASÄTTA DETTA!!!!!!!!!
    Samma här.
  • MirandaSthlm

jag tycker att det måste till en ritkigt krafttag mot alla kriminella. Svenskar som begår brott skall in i fängelse som står i proption till brottet och invandrare som begår grövre brott skall utvisas till dess hemland och med livstids förbud för att återvända.

Om nån mer kollar på gränsbevakarna australien så tycker jag dom gör helt rätt med visum och direkt hemskick med folk som inte följer lagen .

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!