Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-09-13 10:52:50 följande:
    mm jag vet... synd att så många lever i det förgångna.
    Men då är det okej att kalla dig jävla fitta då? Det är ju ett så gammalt ord och du har ju en fitta. Så vad är problemet?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    tessiless skrev 2010-09-13 21:02:31 följande:
    Intressant att du ifrågasätter Sveriges ekonomi på detta sätt. Om nu Sverige är ett välfärdsland och ett av världens rikaste länder så är jag mycket intresserad av vad alla dessa pengar går till, för det är INTE i så fall till dom äldre.
    Tro mig,jag vet!
    Hur kommer det sig då att på 3 av 4 äldreboenden de gamla ligger i sin egen avföring, inte får komma ut på en hel vecka samt får mat serverad som jag inte skulle ge min värsta fiende?
    Enkelt. För att det inte satsas några pengar inom äldreomsorgen, dessa pengar går då istället till att invandrare ska få fler bidrag. Mer pengar behövs för att kunna anställa fler, kunna skicka de äldre på utflykter och resor och kunna servera god, svenska husmanskost istället för frusen, halvljummen, massproducerad mat. 
    Har inte våra äldre som byggde upp det här landet rätt till en åtminstonde dräglig ålderdom?

Jag påstår inte att SD är det ekonomiskt rikaste partiet, men dom har rätt inställning enligt mig för att få komma in i riksdagen.

En sak vill jag även lägga till. Är det även rimligt att jag som studerat i 1 1/2 år, har arbetslivserfarenhet i flera år blir undanskuffad på arbetsmaknaden av en person som inte arbetat inom äldreomsorgen förut och dessutom knappt kan någon svenska bara för att det skulle vara rasistiskt annars???
    Vad är källan till 3 av 4 boenden?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

Är alla ni här i tråden mot att homosexuella ska få adoptera?

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    LillaPinglan skrev 2010-09-17 18:07:07 följande:
    Stealth: Den frågan kan du nog fråga vem som helst, oberoende vilket parti någon röstar på. Knappast ALLA- i något parti som svarar ja på den frågan. Personligen så tror jag att de säkert kan vara bra föräldrar, men skulle jag tvingas adoptera bort mitt barn så skulle jag vilja att hon/han fick föräldrar av båda könen.
    Det var inte min fråga. Frågan var om folk i denna tråden var emot att homosexuella ska få adoptera alls, inte om du skulle vilja att dina barn fick föräldrar av båda könen eller om åsikterna ser likadana ut i alla partier.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    LillaPinglan skrev 2010-09-17 18:18:24 följande:
    K
    Stealth skrev 2010-09-17 17:54:47 följande:
    Är alla ni här i tråden mot att homosexuella ska få adoptera?
    Kan inte svara för ALLA här i tråden, svarade bara för mig själv som sagt!
    Jossan90 var faktiskt vänlig att svara på frågan jag ställde.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    LillaPinglan skrev 2010-09-17 18:45:24 följande:
    Stealth: Du måste alltså ha ett ja eller nej svar rakt av då alltså? Om man inte vet var man ställer sig exakt då till den frågan, som jag? Svarade på det sätt jag tyckte passade, tyvärr. Ursäkta allt besvär det ställde till för dig.
    Jag tyckte det var lite intressant att du inte svarade på frågan jag ställde bara, om det var för att du inte förstod min fråga eller för att du inte tyckte att du hade ett bra svar på den låter jag vara osagt.

Om du är osäker, så är ett svar: jag är osäker på var jag står i den frågan generellt.
    Sen får du gärna tillägga dina åsikter om vad du har för önskemål om var dina barn ska hamna och vad för färg deras reflexvästar ska ha.
    Besvär? Knappast.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    LillaPinglan skrev 2010-09-17 18:50:50 följande:
    Stealth:; Lägg ner bara nu. Du är bara bitter här inne och hör hemma i andra trådar i viket fall. Läs trådstarten och fiska efter svar i en SD hatar tråd istället :)
    Jag är inte bitter och jag ställde en fråga i en tråd där det torde hänga fler SD:are än i en SD-hatar-tråd eftersom det var en fråga jag brinner för, och som jag ville se vad SD:are här tycker om. Men, det verkar vara svårt för enskilda individer att svara på frågor. Däremot respekterar jag trots allt de som väljer att rösta på SD, liksom de som väljer att rösta på V eller något annat som ligger mil från min grundsyn.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Vanilj L skrev 2010-09-18 22:40:26 följande:
    Men jag har frågat tidigare vad partiet ska göra annat än med invandringen men får inget svar.
    För att dom inte riktigt vet... verkar det som.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-18 22:43:35 följande:
    kolla uppåt då
    TheCoopers skrev 2010-09-18 22:43:36 följande:
    De kan inte argumentera .. bara länka .. till hemsidan eller någon fiffig statistik de hittat .
    Tyst exakt Tyst
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    3way skrev 2010-09-19 13:29:17 följande:
    Jag har gjort min röst hörd till SD, nu är de bara att hålla tummarna.

Hörde på radion att Socialdemokraterna (eller socialbidragarna som jag kallar dem) varnade för att SD och S valblanketter är väldigt lika och att i vissa kommuner förväxlats och att många utav SD röster var menade till S istället.  SÅ jävligt löjligt. Är man insatt i ett parti vet man väl ändå hur de stavas, står ju till och med  med olika stil på valblanketterna. sÅ JÄVLA LÅGT  UTAV S, DÅLIGA FÖRLORARE ATT KOMMA PÅ EN SÅDAN SAK.
    Fast lägg av, jag höll ju på att rycka en SD lapp för att den var för lik ett av kommunalpartiernas lappar. Det är väl bra att man påtalar att vissa är väldigt lika.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    3way skrev 2010-09-19 14:24:28 följande:
    Jo jo visst. Men att alla valsedlar som  är lika varandra ska väl inte dessa tillföra S bara för att dem tror att alla röstar på dem. När exempelvis jag  röstar medvetet på SD, så kommer S och påstår att jag tagit fel valsedel, de kan väl inte dom veta.

Man måste väl ändå kunna läsa och skriva för att kunna rösta. detta är ingen dag fär att göra slarviga misstag
    Grattis ifall du är helt frisk och aldrig gör några fel übermensch! VI andra mänskliga medborgare, uppskattar påtalanden för att undvika att göra misstag.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Tomtefar skrev 2010-09-22 03:03:30 följande:
    Tror inte hela FLs diskussionsforum hade räckt till... =P

Litet random då jag debattera med en annan hycklande naiv okunnig med förutfattade meningar.

Mona Sahlin
    www.familjeliv.se/Forum-5-65/m29379898.html

Detta är den som leder Sossarna...LOL
    Hur många M eller S medlemmar har sedan 1990 mördat eller misshandlat någon för att de skulle ha fel åsikter/komma från ett annat land? Eller bränt ner hus?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!