Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-09-07 21:06:58 följande:
    Var mest en tanke på vilka som kommer över våra gränser idag Flört

Varifrån ska du importera alla intelligenta?
    Vad sägs om valfritt land? Obama verkar inte helt bakom flötet heller för den delen och hans pappa är från Kenya. Eller var det just att han föddes på hawaii som gjorde att han fick en IQ boost eller...
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    sumpbäver skrev 2010-09-07 21:13:49 följande:
    Prova ett riktigt IQ-test så ser du att det inte spelar någon som helst roll varifrån du kommer.
    Jag har inte med det att göra men vad är din uppmätta IQ?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    sumpbäver skrev 2010-09-07 21:21:59 följande:
    Eller att morsan är vit? hahaha, du är bara för roligGlad
    Jahaaaa det är för att de blandade, så det räcker alltså! Jaja. Men då är det löst! De måste alltså blandas ut lite bara, med en generation som är vitare i hyn, så höjer det IQ-nivån tillräckligt för att kunna bli president i USA.
    Du kanske är något stort på spåren.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    sumpbäver skrev 2010-09-07 21:39:18 följande:
    Ja, jag har kommit på att om vi tar hit afrikaner och blandar upp med svenskar så blir alla en dag presidenter. Vet bara inte vad vi ska ha alla till Obestämd

mupp
    Nej fy! TÄnk om världen dessutom utvecklas och ett ökat samarbete globalt ger fler förmåner globalt och då även ger lilla Sverige högre levnadsstandard!
    huamig! Att ingen fattat att det är till sverige alla företag borde flytta dessutom är ju helt horribelt! Det är troligen för att de inte lär sig svenska som är ett världsspråk i skolan i alla andra länder.
     Det är nog bäst att jag röstar på SD. De verkar ju vilja ha hit utländska företag och kanske satsar på detta med svenskaundervisning i kina och japan tex.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Jossan90 skrev 2010-09-11 14:10:40 följande:
    har ni läst om honom som blev attackerad pga att han var sverigedemokrat, de står på aftonbladet.
    Helt sinnes sjukt..
    Men va? Moderater har också blivit attackerade ju....
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Jossan90 skrev 2010-09-11 23:05:00 följande:
    stoppa indvandringen
    bra och genomtänkt svar!!!
    not.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Bejje skrev 2010-09-12 16:32:14 följande:
    Ja det där är fan åt helvete. Men att Malmö består av 1/4 muslimer hade jag ingen aning om. Varför tillåter man det undrar jag? Inte undra på att det blir sådana bråk som det blir. Fortsätter det så här så kommer Sverige ha inbördeskrig, muslimer mot riktiga svenskar.
    tillåter? är du inte svensk eller? de flesta svenskar vet att religionsfrihet är inskrivet i grundlagen?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-12 19:04:53 följande:
    Om man har 10 räkningar o tar bort 1 så får man ju pengar kvar.
    Jag har hört talas om att SD:s väljare och medlemmar har lägre utbildning än övriga partier, du gör ju inte något för att försöka tvätta bort den stämpeln.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-12 19:38:44 följande:
    Varför ska jag göra nåt åt det? tyck vad ni vill... det gör jag. Tungan ute
    Att inte kunna varken matematik eller veta hur ekonomi fungerar eller att vara insatt i hur sveriges ekonomi ser ut elle rfungerar har ingenting med tyckande att göra.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-12 19:47:55 följande:
    Må så vara men jag bor mitt i skiten o upplever det helt annorlunda än dej så lite förstår att du inte kan se det jag ser.
    Vet du ens vad du pratar om? Alls?
    Är det muslimernas fel att du inåte vetå ett joåta om åhur ett lands ekonomiå fungerar? Eller kan räkna? Eller kan dra slutsatser som är korrekta?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!