Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:42:07 följande:
    Ja ska också rösta på SD tyker om har bra åsikter. hoppas dom kommer in i riksdagen
    Välkommen till oss.  Solig
    Är det nån som bryr sig om vad som står här egentligen?
  • MirandaSthlm
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:43:25 följande:
    FörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånad

Men jag har fått höra att han ÄR SVENSK. Nu får ni faktiskt bestämma er. Kan ni inte komma överens sinsemellan så ni inte gör bort er?!
    OM båda föräldrar är iranier är han ju iransk fast nu bor han i sverige så han är e iranier med svensk medborgarskap.
  • MirandaSthlm
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:46:17 följande:
    Varför åker du tillbaka till Bosnien om det är så hemsk där? Vad har du för känsla när du kommer dit? Tror du att du går runt och har blonthår och blåa ögon eller?
    NU är det ju inget krig där och antar att hon hälsar på släkten och vänner och njuter av det varma vädret.
  • MirandaSthlm
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:44:21 följande:
    Tack kära du kul att nån förstår vad jag vill få fram och inte bara häver ur sig att man är förrädare eller något annat löjligt.
    Klart jag förstår. Och precis som nån tidigare sa.. hade alla vart som du hade vi inte haft sådana problem som tyvär finns.
  • MirandaSthlm
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:47:08 följande:
    jag tror SD kommer få många röster detta val. Nästan alla ja känner som tidigare röstat på annat ska nu rösta på SD, så jag tror definitivt dom kommer få många röster.
    Samma här.. massor jag känner som ledsnat på alla andra partier och vill ha in nåt nytt för att röra om i grytan. Solig
  • MirandaSthlm
    Mamma till Fem döttrar skrev 2010-08-26 19:51:26 följande:
    När jag läser vad du skrivit TS om SD´s punkter om hur dom vill ha det så låter det som ett parti jag tänker rösta på. Men jag vill gärna fokusera på andra frågor än just invandringspolitiken. För där vet man ändå vad sd står i den frågan.
    Ja det vill jag med men tyvär är det lättare sagt än gjort i denna tråd då det ska ältas dag ut o dag in om samma dravel hela tiden.
  • MirandaSthlm
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 20:02:23 följande:
    Nu är hans pappa inte iranier utan ármenier men precis så definierar jag utlänningar. Att man är t.ex. Iranier men med svensk medborgarskap men det verkar inte falla alla i smaken.
    Jo klart det stämmer.
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-08-26 21:38:58 följande:
    Men skriv om annat då. Det är ju ingen som hindrar dig. Jag tycker det skulle vara jätteintressant att höra mer om deras politik. Förutom invandrarfrågan. För det kan väl inte vara bara det de ska gå till val på?
    .
    Har gjort det flertalet ggr redan men ingen ser dom inläggen ens för alla pajer som flyger runt
  • MirandaSthlm

men iaf.. fler och fler verkar säga att dom tänker på rösta på SD så jag tror kanske dom kommer över 4,7% som jag sa förut... hmm... kanske ska ändra mej.. Drömmer

• MirandaSthlm
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-26 22:54:57 följande:
    Jag håller inte med om ALLA SD's partipunkter. För mig är det en självklarhet att alla ska få gifta sig. Kärleken är könslös enligt mig. Kärlek skapar barn så för mig ska homosexuella självklart få adoptera barn/insemineras.

Tyvärr finns det inget parti som har 100% klockrena ståndpunkter som passar mig perfekt men SD kommer närmast.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!