Inlägg från: Jossan90 |Visa alla inlägg
  • Jossan90

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Fru U skrev 2010-08-20 22:48:12 följande:
    Jo men då säger du att mängden invandrare är skälet till att det är svårt att få hyresbostad (bostadsrätter finns på de flesta orter). Eller, det är inte det du menar? Jag är genuint intresserad av hur du tänker om just detta
    Ja, tänk hela rosengård så många lägenheter. Men jag hade aldrig kunnat bosätta mig där nu. Men hade de varit 50/50 så hade de varit en helt annan sak. Så ja de har tagit många lägenhet.
  • Jossan90
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 22:56:27 följande:
    Jag har också råkat ut för rasister några gånger. Fast de har inte bara pratat om mig, utan hotat mig pga mitt ursprung. De har inte dunkat mig i ryggen och sagt att jag är okej, utan kränkt mig på olika sätt. Vad än värre är, är att det verkar bli allt mer okej att vara rasist i Sverige, jag hoppas att Sverigedemokraterna kan ändra på det.
    jag har också blivit kränkt pga mitt ursprung och jag är svensk! Blivit kallad svenne och har suttit i samma rum med massa indvandrare som har snackat skit om sverige..
  • Jossan90
    StilaM skrev 2010-08-20 22:55:30 följande:
    Det finns massor av tillgängliga hyreslägenheter i både Tensta, Rinkeby och hela Botkyrka. I Fittja är det 98,6 % invandrare. Trots det kan jag fixa kontrakt till dig imorgon om du vill. Shit! Det betyder ju att vi kan ta in många fler... Ring gränspolisen!
    Tack men nä tack då bor jag hellre hemma tills jag är 30 för i såna områden kommer jag aldrig bosätta mig i och mina barn ska inte behöva växa upp i ghetto.
  • Jossan90
    StilaM skrev 2010-08-20 23:01:35 följande:
    Att de bara vågade. Invandrare som bor i Sverige borde ju gå runt i en konstant halvbugning och mumla "tacktacktacktacksåmycket" när vi nu varit så jävla schyssta och släppt in dem, liksom.
    ja typ, hade jag kommit från ett krigsdrabbat land så hade jag inte snackat skit om deras land framför dem! De kan man göra hemma.
  • Jossan90
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-20 23:02:09 följande:
    Ni gör ju samma sak!

Invandrare snackar skit om svenskar, svenskar snackar skit om invandrare, ni säger svartskalle, de säger svenne, i alla gymnasieskolor, på alla arbetsplatser, snackar folk skit, om allt och alla och väldigt ofta.

Ska vi förbjuda någon att uttrycka sig negativt om Sverige eller svenskar?
    I sådana fall skulle ju förbudet fungera omvänt också och då skulle ju inte SD existera.
    Jag kallar aldrig någon svartskalle, lite mer vett har jag! Sedan vill inte ha hela släkten efter mig.
  • Jossan90
    Sixxty skrev 2010-08-20 23:02:10 följande:
    Men hur var det nu. Var inte bostadsbristen invandrarnas fel? Annars kan du alltid flytta hit upp, här rivs det hyreslägenheter.
    Jo det är det, men varför sätter dem alla i storstäderna? De kan man undra..
  • Jossan90
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 23:04:38 följande:
    Haha, jaha, du bor i Norrland i obygden någonstans? Så du menar att hon ska tvingas flytta pga etniskt våld?

Dvs etnisk rensning, och vips har vi fått en förespråkare av folkrättsbrott i tråden. Välkommen!
    oh nej jag vill inte flytta upp till norrland, jag mitt jobb här och mina vänner.
  • Jossan90

kan någon ta fram fakta där dem är emot homosexuallitet?

• Jossan90

En kvinna behövde ambulans till rosengård, men när dem kom dit så kastade folk stenar på ambulansmännen! hur sjukt är inte det? :O

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!