Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-20 19:18:19 följande:
    Jag skulle faktiskt älska att se det du pratar om diskuteras i tråden.
    Inte "jävla invandrare, alla PK människor kallas oss rasister, de fattar ingenting" osv.

Jag röstar inte på SD men diskuterar gärna deras politik i en annan tråd.
    Men du var ju först med att komma in som icke-SD-anhängare o börja dra åt andra håll.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 21:27:20 följande:
    Mata inte trollen! Mänskan har inte en aning om vad SD är för parti eller vill föra för politik. Så ignorera dem som bara provocerar utifrån sin egen dumhet, så diskuterar vi SD's politik som tråden är till för!

Om någon inte ger sig så är det väl bara att anmäla...
    Där har du en poäng. Drömmer
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm

Jag tycker iaf SD har bra en sund syn på:
    Brottsligheten, dom äldre och Invandringen.

Dom andra partierna har typ gjort sitt enligt mej och man märker inte av nån skillnad heller. Same shit all the time.

Och jag tror inte SD bara har väljare på landsbyggden utan över hela Sverige som växer ju närmare valet vi kommer. Ska bli riktigt spännande den 19 sept. Vi får ladda med popcorn och läsk då och vifta med våra blåsippor. haha

Om det vore val i dag skulle Sverigedemokraterna  få 7,2 procent av väljarsympatierna, enligt en ny opinionsundersökning.
    Drömmer

• MirandaSthlm
    LaMoi skrev 2010-08-20 21:42:46 följande:
    Inte så konstigt kanske?? Vad har IDIOTERNA visat.. att de är rasister!

Som någon annan skrev.. att man inte ska lägga pengar på invandrare utan till skola och vård... herregud säger jag bara! Hur vore det om det blev krig i sverige och vi var tvungna att flytta någon annanstans... och dom där skulle hata oss för att vi var svenskar och inte kunde deras språk och hellre vill lägga pengar på annat ist för att rädda våra liv? Det är så egoistiskt så jag blir mörkrädd! Sjukt är vad det är!
    Snälla kalla mej inte idiot.
  • MirandaSthlm
    emmy skrev 2010-08-20 21:59:30 följande:
    Sen vill jag att  ni som kommer in och skriker "rasist,  rasist "förklarar vad det är ni tycker är mest rasistiskt med SDs invandringspolitik?
    Det är ju det enda ord dom kan när det gäller SD. Så kanske därför. Glad
  • MirandaSthlm
    LaMoi skrev 2010-08-20 22:07:23 följande:
    Om du inte sitter i SD så har jag inte kallat dig idiot, "snälla"
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 22:00:17 följande:
    Det är ju i princip redan krig på sina håll i Sverige om du inte redan upptäckt det? Hur som helst, de invandrare som sköter sig och vill bli en del av Sverige och svensk kultur är välkomna. Det är självklart för alla som röstar på Sverigedemokraterna att begår man brott så har man förverkat sin chans att bo här.

De allra flesta grövre brott som begås är invandrare, som Västbergarånet t.ex. Att ha en flygande militärt beväpnad gerilla i Brommas luftrum är ju sjukt allvarligt.
    Vart är det krig i sverige, måste jag ha missat!
     Kolla in fängelset vettja!!
    Du kanske skulle byta tråd.... du har kommit fel.
  • MirandaSthlm
    M C skrev 2010-08-20 22:13:07 följande:
    Så du är redo att bli hemmafru nu då? Att var obetald städhjälp som inte har ett smack at säga till om? Fint, då vet jag.
    Uhm... hur får du ihop det så? Jag kan jobba och städa själv, tack!
  • MirandaSthlm
    Ghostrider skrev 2010-08-20 22:11:55 följande:
    Tack för tråden, har inte läst allt men här är i alla fall en familj som självklart lägger våra röster på SD.Demon
    Vad trevligt. Välkommen Drömmer
  • MirandaSthlm
    LaMoi skrev 2010-08-20 22:17:04 följande:
    Bara för att jag inte tycker som du?
    Exakt just därför. Tråden är till för SD-anhängare.

Jag kan ge det massor av länkar till andra trådar där du kan vara emot om du vill.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!