Tomtefar skrev 2010-09-21 15:39:40 följande:
Nej, detta är på inget sätt kul. Rätt ut sagt tragiskt att Svenska folket och Svenska politiker valt att blunda för den invandringspolitik som förts i Sverige. De behövde väckas upp från sin naiva hållning att allt är frid och fröjd ute i Svenska samhället. Att över 300.000 människor valt att höja sin röst att någonting bör hända nu gör mig stolt. Frågan är till er som valt att rösta på andra partier/politiker. Kommer dem göra någonting åt detta eller föra"business as usual" och fortsätta sitta med skygglapparna? Då kanske inte SD behövs nästa val, men väljer de att fortsätta blunda kan jag lova att det blir fler som röstar SD nästa val. Så alla ni som är så "rädda" och "äcklade" för att folk röstat på SD, gå till era egna politiker och fråga om de tänker agera eller fortsätta blunda.
Ja det är inte invandrings- och integrationspolitiken som roade mig om du trodde det.
Orkade ej läsa resten av ditt inlägg ska jag kanske tillägga. Nu är dagen slut och min energi med SD- anhängare likså.
LjubaviMoja skrev 2010-09-21 15:44:24 följande:
Du behöver inte ha kallat någon rasist, genom att bara läsa dina inlägg så förstår man vad du tycker. Det krävs inte mycket egentligen.
Ser att du inte gör något annat än medverkar i varenda SD tråd som finns , riktigt patetiskt faktikst att inte ha något annat vettigare med sitt liv att göra är att gnälla, gnälla och ännu mer gnälla.
Tror du verkligen nån tar in det du säger?
Tycker om vad? Jag försöker att inte låta vad jag tycker om enskilda medlemmar påverka det jag skriver, men givetvis är det väl lätt att känna sig träffad av saker om kartläggningen av SD´s väljare om man nu in fact känner att det träffar.
Det är dock inget jag kan avgöra över internet, huvuvida såna analyser stämmer på varenda en här inne. Det är också totalt irrelevant.
Nej jag medverkar inte i varenda SD tråd som finns, det vore ju tragiskt om så var fallet. Givetvis har jag ett arbete och familj att sköta, men det finns inget som är så uppfriskande som lite FL diskuterande då det finns ett par minuter här och där.
Nej jag vet att man inte tar in vad jag "säger" i tråden, jag har heller inte varit särskilt saklig här på sistone, det hindrar inte att det är väldigt kul att läsa den ibland.