• Posh

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-09-05 23:16:01 följande:
    mm jag ignorerar redan rose så det får bli posh next då. Solig
    Du får hemskt gärna ignorera mig. Men sitt då inte sen och skriv inlägg på inlägg i hopp och tron att man ska komma hit och kommentera.
    Var inte så löjliga.
    Vill ni verkligen diskutera det här partiet och deras politik på riktigt så GÖR det. INGEN hindrar er. Ingen. Förstår du det?
    Kul ska det vara
  • Posh
    Poison82 skrev 2010-09-05 23:19:49 följande:
    Ja, det är verkligen det enda vi kan diskutera, du har så rätt. Silly me :)
    Kul att ni inte har annat för er än att "rätta" oss och berätta hur dumma vi är
    Jag förstår inte vad problemet är, både TS och sumpan sitter och trånar som skolflickor så fort man inte sitter klistrad vid denna tråd. Uppenbarligen vill de ha "vår" närvaro. Uppenbarligen behövs den. När man kommer ska man avlägsna sig.
    Patetiskt.

Du får hemskt gärna föra en saklig politisk diskussion med TS (försök). Jag ser fram emot att läsa den imorn.
    Kul ska det vara
  • Posh
    Sparvöga01 skrev 2010-09-17 19:18:29 följande:

Tack för tråden, vilket initiativ, helt underbart! Jag har röstat på SD i detta val, och hoppas att de får tillräckligt många procent för att få mandat i regeringen. helt klart! Alla människor som propagerar mot deras politik vet ju knappt vad de pratar om, ordet "usch, rasister" är det första som drar över en persons läppar. Men man kan ju undra om de läst SD:s valprogram, hmm hur är det vi brukar säga att "fördomar växer pga okunskap", japp samma med er, döm inte utan att ta reda på vad de handlar om! Jag är uppväxt i ett extremt invandrartät område och bor i ett liknande än idag, jag hade gärna sluppit höra "svennehora" när man går förbi pizzerian eller att grabbarna på krogen tror att de kan ta en mellan bena bara för att man är svensk. Vad är de för jävla pack med djur vi släppt in i detta land, och fler tycker ni alla andra att det ska bli alltså?! Nej dags att skärpa till invandrarpolitiken, jag vill inte att min framtida dotter ska komma hem och ha blivit antasstad på tunnelbanan av ngn som inte vet vad respekt betyder, jag vill kunna gå hem från tunnelbanan på natten utan att känna oro för att ngt ska hända mig, jag vill gärna slippa köpa olika överfallslarm/överfallssprejer osv pga av detta, jag vill gärna gå runt i detta land och känna att det är Sverige. Bort med alla bidragstagare som inte är av vår härkomst, hade de råd att köpa en flygbiljett till fria Sverige borde de även ha råd att försörja sig här. Man ska ta seden dit den kommer, att tala svenska är ett krav, att bete sig efter lagar och regler är även det ett måste. Jag säger bara bevara Sverige lika svenskt som när man var liten, nej jag är inte rasist, inte nazist, ingen människohatare utan ren och sann patriot! Och jag kan säga att alla jag känner har samma åsikter som SD står för, svenskar som invandrare. Vi har tröttnat nu!

Ditt inlägg fascinerar mig.
    Kul ska det vara
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-17 19:32:20 följande:
    Pack med djur?

Jag har mött fler SDkritiker som läst principprogrammet, än SDväljare.

Jag fasar mest över att någon idiot snart tummen uppar ditt idiotiska inlägg.
    Ja jag undrar verkligen hur verklighetsfrånvänd man måste vara om man skriver ett sånt här inlägg och samtidigt tror att man är en människovän?

Skrämmande. Riktigt rysligt.

Jag har också läst partiprogrammet. Tvivlar dock på att särskilt många av anhängarna på FL har gjort det då det är himla svårt för dem att argumentera för sakfrågorna utan att klippa och klistra lite.
    Kul ska det vara
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-17 19:35:38 följande:
    ...Eller ens stava till partiets namn...
    Ja det är tydligen oerhört svårt. Vad är det med detta egentligen?!
    Kul ska det vara
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-17 19:42:01 följande:
    Ingen aning.
    Men säkert invandrarnas fel.
    Muslimernas va? Men det var väl det du menade med "invandrare" Flört
    Kul ska det vara
  • Posh
    Jossan90 skrev 2010-09-17 19:46:01 följande:

Våldsbrottsligheten ökar nu i samhället, och detta har samband med invandringen. Invandrare är överrepresenterade, när det gäller gatuvåld och rån.

Ser klippt och klistrat ut detta Drömmer
    Kul ska det vara
  • Posh
    Jossan90 skrev 2010-09-17 19:52:25 följande:
    Ja och?
    Jag är smart att klippa istället för skriva det själv.
    Ja du ger ett mycket.... smart intryck.
    Kul ska det vara
  • Posh
    Jossan90 skrev 2010-09-17 19:57:12 följande:
    Jag vill inte ha människor som kommer från andra länder och förstör i vårt land. De som sköter sig och jobbar har all rätt att stanna. Kommer jag ner till iran och missköter mig vad tror du hade hänt? helt ärligt nu
    Iran är ett land som pissar på mänskliga rättigheter. Varför jämföra oss, ett västerländskt i- land med ett av världens uslaste länder?
    Kul ska det vara
  • Posh
    LillaPinglan skrev 2010-09-17 20:13:13 följande:
    vi ska göra samma med henne som med de i de röd gröna som "käkar sin toblerone" på arbetstid och tittar på strippor ihop med familjer.
    Vilket är... ?
    Kul ska det vara
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!