Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
Var inte så löjliga.
Vill ni verkligen diskutera det här partiet och deras politik på riktigt så GÖR det. INGEN hindrar er. Ingen. Förstår du det?
Tack för tråden, vilket initiativ, helt underbart! Jag har röstat på SD i detta val, och hoppas att de får tillräckligt många procent för att få mandat i regeringen. helt klart! Alla människor som propagerar mot deras politik vet ju knappt vad de pratar om, ordet "usch, rasister" är det första som drar över en persons läppar. Men man kan ju undra om de läst SD:s valprogram, hmm hur är det vi brukar säga att "fördomar växer pga okunskap", japp samma med er, döm inte utan att ta reda på vad de handlar om! Jag är uppväxt i ett extremt invandrartät område och bor i ett liknande än idag, jag hade gärna sluppit höra "svennehora" när man går förbi pizzerian eller att grabbarna på krogen tror att de kan ta en mellan bena bara för att man är svensk. Vad är de för jävla pack med djur vi släppt in i detta land, och fler tycker ni alla andra att det ska bli alltså?! Nej dags att skärpa till invandrarpolitiken, jag vill inte att min framtida dotter ska komma hem och ha blivit antasstad på tunnelbanan av ngn som inte vet vad respekt betyder, jag vill kunna gå hem från tunnelbanan på natten utan att känna oro för att ngt ska hända mig, jag vill gärna slippa köpa olika överfallslarm/överfallssprejer osv pga av detta, jag vill gärna gå runt i detta land och känna att det är Sverige. Bort med alla bidragstagare som inte är av vår härkomst, hade de råd att köpa en flygbiljett till fria Sverige borde de även ha råd att försörja sig här. Man ska ta seden dit den kommer, att tala svenska är ett krav, att bete sig efter lagar och regler är även det ett måste. Jag säger bara bevara Sverige lika svenskt som när man var liten, nej jag är inte rasist, inte nazist, ingen människohatare utan ren och sann patriot! Och jag kan säga att alla jag känner har samma åsikter som SD står för, svenskar som invandrare. Vi har tröttnat nu!
Våldsbrottsligheten ökar nu i samhället, och detta har samband med invandringen. Invandrare är överrepresenterade, när det gäller gatuvåld och rån.