Sydafrika-tråd!
Vår tjej har blivit storasyster, idag fick vi BB, en lite kille på 11 månader väntar på oss i SA! Allt bara snurrar, helt fantastiskt!
Vår tjej har blivit storasyster, idag fick vi BB, en lite kille på 11 månader väntar på oss i SA! Allt bara snurrar, helt fantastiskt!
Hoppas att det är onsdag som gäller.
Enligt en vän som pratat med Birgitta idag så vet inte hon om det kommer några fler bb den här veckan men hon tror att det kan göra det. Så vi hoppas att hon tror rätt den här gången.
Vi kan väl ta ett idag och ett på fredag, och så några bb i slutet av november och början av december också. Då kan vi ju faktiskt ändå komma upp i 32 barn i år och kanske 35-37 bb i år och det skulle ju inte vara helt fel.
Tack Längtande SA, nu har jag skrivit i ordning den och skickat det till vår socialsekreterare så får vi hoppas att hon lyckas fylla i resten rätt. Har erfarenhet av att de alltid skriver något fel...
Ni får gärna hålla era tummar för oss också för jag frågade henne samtidigt vad som händer om vi inte får bb innan vårt medgivande gått ut, om vi kan få det förlängt med några månader i värsta fall. Vi får ju hoppas att vi åtminstone inte behöver vänta mer än två år på att få barn från SA. Om vi inte fått bb efter 21 månader blir det problem för oss.
Ada, jag tror att det kommitt bb varje gång jag ser att någon skrivit i tråden. Varför skulle det annars vara en glad smilie i trådens rubrik???
Hoppas på goda nyheter snart!
Nu har vi fått svar från vår soctant och det kan bli problem att få nytt medgivande om vi inte fått bb inom 21 månader, men om vi får bb när vårt nuvarande medgivande är på väg att gå ut så kommer vi antagligen att få förlängt utan några problem. Usch, varför skickar vi alltid våra papper till Sydafrika när det strular där? Sist var det strejk och nya lagar som skulle implementeras så då fick vi vänta 14 månader på bb, och den här gången verkar ju väntan kunna bli hur lång som helst. :(
Jag har också laddat mobilen, Abba, vi är många som är redo för bb nu!