Sydafrika-tråd!
Åh, tack LindiweSA! Nu känns det mycket enklare . Och det känns också skönt att inte vara ensam med sina funderingar Längtande SA . Jag menar, snart är vi ju därnere och shoppar...
Åh, tack LindiweSA! Nu känns det mycket enklare . Och det känns också skönt att inte vara ensam med sina funderingar Längtande SA . Jag menar, snart är vi ju därnere och shoppar...
Eftersom jag försöker tvinga mig själv att tänka positivt fr om ACs senaste uppdatering har jag nu börjat fixa med det där sista. Det som jag skjutit på för att det känns så overkligt att vi någonsin kommer att få BB. Jag har därför en fråga angående gåvor. Hur tänker ni kring detta? Ska ni ge gåvor? Om ja, till vilka? Och vad är "lämpliga" gåvor? Ge mig tips tack!
Åh tack! Det känns mycket lättare när jag vet på en ungefär vad jag kan sikta in mig på. Nu ska här förberedas!
Vet ni andra att det kom ett BB förra veckan?!. Det var den familjen som väntat längst. Vet inte när de åker ner. Var en annan tjej här i tråden som fick reda på det av AC.
Japp, det kom ett bb i fredags. Till en familj som skickade i januari 2011. Jag, som just nu är väldigt bitter, börjar bara känna mer och mer vanmakt. Orkar snart inte med det här längre . Känns som att vi aldrig kommer att bli matchade.
Enligt AC skickar de ut bb fram till jul (men då får man åka efter trettondagshelgen när ABBA öppnar igen). Har för mig att ABBA stänger vid Lucia ungefär.
Kram på er!
Ylva, jag tolkar det definitivt så som Ada gör. Ni är matchade men hänger hos någon domstol. Ni får bb på fredag ! (iallafall om jag får bestämma...) Jag gjorde en liten upptäckt idag. Om det ska hinna komma 6 bb till i år så måste minst ett/vecka komma! Och med facit i hand har det kommit ett varje fredag sedan AC gick ut med prognosen.