Sydafrika-tråd!
Jag tror att det var sedan hon ställde sig i adokö...
Jag tror att det var sedan hon ställde sig i adokö...
Är det någon som hört om ngt bb sedan Gracels?
Jag mår helkasst av det här men det finns ju tyvärr inget alternativ...
Så sant Pippi! Jag önskar dig och alla andra detsamma, fast i efterskott.
Vad vi vet om är det ca 4 veckor sedan senaste bb till Sverige.
Stort grattis till ert norska bb men det är ju riktigt segt att det ska ta så lång tid mellan dem!
Stort grattis! Och den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
Alltså jag vet att jag har FL-förbud för mig själv men ändå är här inne och tjuvläser...
Tusen tack! Ja, det är en fantastiskt känsla och vi är så oerhört lyckliga. Bloggen är ett avslutat kapitel för mig men det kan hända att À skriver ngt då och då.
Så spännande att vi får våra barn nästan samtidigt TomMon.
Grattis Flybe! Så trist att vi inte hinner ses härnere. Lycka till med allt!!!
Jag har inget nytt men innan vi skulle åka hem sa resebyrån därnere att det skulle bli en lugn period framöver. Hoppas att den inte blir så långvarig!
Hihi, tack! Ja, visst är han underbar vår älskade skrutt?!
Åh, stort grattis southafricamamma! Vilken underbar tid ni har framför er nu!
Imorgon är det fredag och jag önskar av hela mitt hjärta att det ska regna barnbesked över Sverige! En stor kram och tanke till alla er som väntar och längtar.
Det tycks gå trögt för väntande i den här tråden... Jag tänker massor på er och önskar så att detta blir sista veckan att vänta! Stor kram!
Har för mig att de förra året sa att det kunde komma bb ända fram tills Abba stänger vid jul men att man då får vänta lite med att resa ner. Så visst kan det ringa länge än. Tänker på er som väntar och längtar. Jättemycket! Kram!
Om ni inte tänker besöka Kreuger och övernatta behöver ni inte ta några vacc alls. Håller tummarna för många bb-samtal nu!