Sydafrika-tråd!
Oj, har det kommit ett till bb alltså? Vet ni nå när de fick beskedet och när de ska åka?
Vad roligt att det rör på sig! Blir så glad!
Oj, har det kommit ett till bb alltså? Vet ni nå när de fick beskedet och när de ska åka?
Vad roligt att det rör på sig! Blir så glad!
Vi får inte ge upp nu! Jag tänker tro att många av oss kommer hinna hem innan jul! Vi väntar väll fortfarande på en ketchup effekt. Jag tänker tro att det kommer, och att det kommer snart. I morgon är det fredag, vem vet det kanske börjar då?
Undrar om någon av er har tänkt att ringa AC nästa vecka? Annars tänkte jag göra det i slutet av veckan... "Onödigt" att vi är flera som ringer samma vecka?
Jag har pratat med B på AC i dag. Och enligt henne som hade det kommit ett till bb i fredags.Så det är ju glada nyheter! De som har väntat längst har fortfarande väntat sedan i mars, och hon trodde att de som fick bb i fredags hade väntat sedan Juli 2010. Det är 38 handlingar i landet och de kommer fortfarande inte att skicka ner några fler. Annars var det inte så mycket hon kunde säga om läget, det tar fortfarande lång tid att få centralmyndigheten att skriva på pappren, så de som fått bb har varit matchade länge innan... Bråkade på om att vi vill ha mer och kontinuerligare information, men hon hävdar fortfarande att det inte är hennes sak och att de inte har någon information att ge...
Ja ja man får vara glad om att det kom ett bb i fredags i alla fall!
Hurra! Åtta bb till i år!! Hoppet lever än!
Tack för uppdateringen Hjärtelängtan! Då borde det ha kommit ett bb förra veckan till en familj. Vi får väll hoppar att det kan komma ännu fler nästa vecka
Vet ni andra att det kom ett BB förra veckan?!. Det var den familjen som väntat längst. Vet inte när de åker ner. Var en annan tjej här i tråden som fick reda på det av AC.
Undrar om någon vet när abba stänger för sitt sommaruppehåll? När kan man senast få bb och hinna åka i år?