Sydafrika-tråd!
Jadu... den som det visste. Tills det kommer ner nya syskonmedgivande antagligen. Men jag tror skarpt på att vi är matchade Ylva. Jag känner det på mig!
Jadu... den som det visste. Tills det kommer ner nya syskonmedgivande antagligen. Men jag tror skarpt på att vi är matchade Ylva. Jag känner det på mig!
Gracel79, men visst väntar ni ett syskon till ert första barn? Min lilla egna uträkning visar att vi som har syskonmedgivande och ni som väntar på ett syskon till ett befintligt barn får vänta lite längre... (jag försöker hålla modet uppe och vara positiv...)
Jo, jag vet att det kan gå jättefort med syskon också. Det beror väl lite på det äldsta syskonens bakgrund, som man vill ha så liknande med det nya har jag förstått. Men nu får vi försöka att vara lite positiva i den här tråden. Precis som du säger Lindiwe tycks Pretoriaproppen gått ut och snart är vi alla föräldrar .
Längtande SA, det håller vi tummarna för! I början av året trodde ju AC att vi skulle få fler barn till Sverige eftersom vi fått färre än vad ABBA trott året innan. Så helt omöjligt tror jag inte att det är att det faktiskt skulle komma fler bb än vad prognosen säger.
Ylva, försök att inte tänka att någon glömt bort er. Det är det ingen som gjort! Jag tror att vi alla är matchade...
Vissa dagar känner jag som du Ylva. Att vi inte kommer att orka längre. Andra dagar går det bättre. Nu har jag försökt ställa mig in på att det blir ännu en jul utan barn och det blir bannemig den sista!