• Laterna

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Det är Waldorf som har det. Kan berätta mer om det när vi ses!

• Laterna

Då tycker vi siktar in oss på Skånes Djurpark på torsdag kl 10. Väderprognosen i Sydsvenskan för torsdagen ser lovande ut: full sol, ingen vind och +8. Vi kan ju kolla igen kvällen innan. Här en lista att fylla på för vilka som kommer så vi inte missar någon.

Skånes djurpark torsdag kl 10, vi kommer:
    Laterna,

• Laterna
    DHF, det kan ju vara en ide´att åka i två grupper som du föreslår, när vi nu är så många, så kan alla åka. Jättekul att vi är så många! Här är en sammanställning där var och en kan fylla i vilken dag man kommer att åka. 

Kan torsdag: Laterna, Sofias bebbe, Lotta U, Kajsa Maja, Vimsan0809 , L78

Kan fredag: Laterna, DHF , Kajsa Maja, Vimsan0809 (hellst), L78 (hellst), 7feb

Åker till Skånes djurpark på torsdag, träffas där kl 10:  Laterna

Åker till Skånes djurpakt på fredag, träffas där kl 10: 
  • Laterna
    Kan torsdag: Laterna, Sofias bebbe, Lotta U, Kajsa Maja, Vimsan0809 , L78

Kan fredag: Laterna, DHF , Kajsa Maja, Vimsan0809 (hellst), L78 (hellst), 7feb

Åker till Skånes djurpark på torsdag, träffas där kl 10:  Laterna, KajsaMaja, Sofias bebbe

Åker till Skånes djurpakt på fredag, träffas där kl 10:  7feb, DHF
  • Laterna
    Kan torsdag: Laterna, Sofias bebbe, Lotta U, Kajsa Maja, Vimsan0809 , L78

Kan fredag: Laterna, DHF , Kajsa Maja, Vimsan0809 (hellst), L78 (hellst), 7feb

Åker till Skånes djurpark på torsdag, träffas där kl 10:  Laterna, KajsaMaja, Sofias bebbe, Sollycka, Lotta U

Åker till Skånes djurpakt på fredag, träffas där kl 10:  7feb, DHF
  • Laterna
    Vi tänker också komma imorgon och tar med oss regnkläder ifall det skulle behövas. Sollycka, jag har skickat mitt mobilnummer.
  • Laterna

Hej Emsa!
    Klart du är välkommen att vara med! Bara hör av dig om du vill komma med på någon träff. Som du ser ska vi till Skånes djurpark, några idag och några på fredag. Kom med om du har lust! Jag inboxar dig mitt mobilnummer. 

• Laterna
    Tack Sofias bebbe, L78 och Sollycka för en jättetrevlig dag på Skånes djurpark! Vi var där till strax efter 4, så det var en heldag kan man säga. Vi fikade oss fram i lugn och ro och det var mycket skoj och lek. Björnarna var nog allra mest uppskattade - de släpptes ut i morse i sitt nya hägna och var väldigt leksna. Skånes djurpark har öppet alla dagar på året så det finns många tillfällen att åka dit igen.
    Kanske kan det vara möjligt att åka till Skånes djurpark en dag i början av nästa vecka - måndag, tisdag, onsdag eller torsdag - för er som missade denna veckan eller har lust att åka igen.  Vilka kan och har lust att åka någon av dessa dagarna?
     Måndag:
    Tisdag:
    Onsdag:
    Torsdag: 
  • Laterna

Jag är uppbokad på onsdag, men skulle det ändra sig hänger vi gärna med. F är jätteförtjust i lekplatsen vid stadsbiblioteket!

• Laterna

Vi försöker också komma till Tirup vid 15 imorgon.

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?