Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

sumpbäver skrev 2010-08-27 17:09:48 följande:
    Inte som person i.o.m att jag inte känner henne. Däremot bryr jag mig om behandlingen av, framförallt kvinnorna.

Bryr du dig om Sakineh?
    Jag har redan sagt att jag är politisk aktiv i Iran om du kommer ihåg det. Ja, jag bryr mig om henne som person och gör mitt bästa att det är här medeltida bestraffningar avskaffas någon gång i framtiden.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:24:00 följande:
    Den tramsgubben har visat innan var han står. Man behöver inte ens bemöda sig att läsa vad han skriver, man vet redan innan.

Förövrigt finns det fler experter som uttalar sig, bl. a professor i kriminologi Leif GW. Han borde väl om något veta vad han pratar om efter att ha jobbat som expert i Efterlyst i alla år.
    Han har en bloggsida. Gå in där och läs vet jag...
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:28:08 följande:
    Bra Rose. Nej, jag har inte läst allt som alla skriver här.

Förövrigt tycker jag att sveriges regering ska kämpa stenhårt för att en kvinna som henne ska få komma hit, hon är bevisligen förföljd, diskriminerad och befinner sig i fara för sitt liv.
    Du gör mig FÖRBLUFFAD. Är du säkert på att dina värderingar stämmer överens med SD?! Nej, jag blir fortfarande inte klok på dig...

Hon är nog Shia-muslim, troende eller ej vet jag inte men shia-muslim och hur går det ihop med SDs muslim-politik tycker du att Sverige ska hjälpa utsatta kvinnor (muslimer) i dessa länder?!
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:32:27 följande:
    Jag vet att han har en blogg, so what?
    Var inne där för nån vecka sen och läste en artikel han hade skrivit om invandrarnas brottslighet och hurvida bilden SD målar upp stämmer eller ej.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:40:45 följande:
    Ja, du blir förbluffad för att du har blivit hjärntvättad av PK-Sverige att alla SDs väljare är obildade bönder som står på gatorna (grusvägarna?) och skriker Sieg Heil hela tiden.

Jag skiter i vad hon är, hon om något har ett skäl. Tror du innerts inne att hon tycker sharia-lagar är bra?
    När jag läser dina inlägg så finner jag ingenstans lika mycket motvilja mot invandrare som SD förespråkar men jag kanske har fel?! Ska du inte ta och rösta på Moderaterna och ge dom en chans till? ( Bara en tanke )

Nej, ingen normalfuntad människa tycker att sharia-lagar är bra.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:42:39 följande:
    Han har uttalat sig mycket politiskt inkorrekt i Efterlyst också flera gånger, och fått smisk på fingrarna.
    Läs artikeln som heter:

SD:s tjuvknep med statistiken
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:48:28 följande:
    Min slutsats är att massinvandringen stället till enorma problem. Förövrigt har jag för länge sedan tröttnat på åratal av flummiga förklaringar. Det ser ut som det gör, och ingen har några lösningar.
    För en gångsskull håller jag med dig men bara för att jag också är trött på Sveriges kassa invandringspolitik så tar jag inte och säljer min själ till SD...
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 18:22:26 följande:
    Jag har aldrig sagt att jag hyser någon motvilja mot invandrare. Har som sagt kompisar från alla världens hörn.
    Däremot så tycker jag inte om islam, och ser med häpnad hur islamister får igenom krav efter krav runt om i Sverige. Vem vet vad dom känner sig kränkta av nästa gång? Ja, du vet hur det kan gå i fria länder när muslimer får för mycket att säga till om.

Nej tyvärr, jag har gett upp hoppet om de etablerade. Förhoppningsvis kanske de åtminstone tar upp invandringsproblemen och tar en seriös debatt denna gång. Sen får vi se till nästa val.
    Är du inne på religionforumet nåt så vet du nog vad jag tycker om Islam men vill du ha en demokratisk land där alla får leva fritt oavsett vilka knäppa/sjuka religioner dom tillhör eller vill du ha en Diktatur?!

Sen måste jag säga detta till muslimers försvar att alla INTE är extrema.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 22:27:53 följande:
    Jomen visst. Jag hatar ingen, bara ogillar vissa saker.
    Men det är just det jag inte förstår mig på. Du säger dig ogilla vissa saker. Det gör jag med men bara för det så tänker jag inte sälja min själ till SD som sagt. Förstår du verkligen inte hur extrema dom är?!
    sumpbäver skrev 2010-08-27 19:38:24 följande:
    Islam ÄR diktatur.
    Tänker inte säga emot dig.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-27 22:34:28 följande:
    Men vad ska göras Rose? Hur länge kan man vänta på att något ljushuvud löser alla problem?
    Öööh,  menar du att blattarna (Balkanfolket) i SD ska lösa problemet eller? Drömmer Hängde inte med riktigt.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?