Inlägg från: VildVittra |Visa alla inlägg
  • VildVittra

Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar

Brådis skrev 2010-10-07 13:32:39 följande:
    Jag har haft alla mina tre i gåstol och dom har inte blivit hämmade på något sätt. Tvärtom så tycker jag att dom får så mycket mer, är supernöjda, kan ta sig runt och framförallt så conectar dom bättre med syskonen. Det blir på ett helt annat sätt när den minsta kan vara med i leken. Syrrorna kör runt Albin och alla tycker att det är lika roligt. Albin är nu snart 5 månader och han har använt stolen i ca 2 veckor. Självklart ska man inte ha dom där hela tiden men det är ju som med allt annat att man får göra det med måtta.

Bella kommer att älska sin gåstol
    låter ju toppen...att kunna köra omkring henne..kommer min nicholas att älska...hoppas det inte går för fort bara haha...kissarna kommer väll springa och gömma sig. Fniss

wow..Albin låter som han var tidig med det...kul ju
    Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10
  • VildVittra

Låter toppen tycker jag..ser fram i mot i morrn..kanske hon inte kan det därra på en gång men det lär ju komma..sen får man väl hälsenorna överkörda.

Katterna lär sig nog att flytta på sig...de ligger ju endå mest i sängen...Zzaj stora gula hankatten "säger" att man måste sova minst 20 timmar...sen har race i hallen de andra 4....mellan ca 03 och 07....(matte sover numera med öronproppar pga detta)...Miyu, gråvit skogis är lite mer sugen på att sitta i fönstret i måmga timmar och drömma....hon gillar dock inte barn så hon är ev. på väg att få ett nytt hem...vi får se.

• VildVittra

Hej

Upptäckte i dag att Isabella fullkomligt älskar när man sjunger Imse vimse spindel och gör rörelserna till. Hon tystnar och bara kollar...sen viftar hon och "sjunger" hon också....hur söt får man vara hehe.

• VildVittra

Hon når ju inte ned...fniss, ja hon når precis ned med ena tån...lol

Men hon sitter fint i den,  gillar lekbordet...mycket att pilla på där.
    Men ge det en vecka eller tre så blir det nog jättebra

• VildVittra

omg vad söt, Happyme.....hon är ju underbar....fast vilken bebbe är inte det? hehe

Vi ses mer härinne när du landat då =)

Kram

• VildVittra

ska väga och mäta Bella i morrn...6 månaders kollen..ska bli kul =)

• VildVittra

Bellas 6 månaders koll idag. (Hon blev 6 mån i lördags).

70 cm lång, 7.5 kg tung....följer sin kurva precis. Matvägran syns inte nånstanns.
    Hon äter ju bättre nu igen..mest på nätterna. Tar välling, ersättning och kanske lite gröt i bland.
    Ja det räcker väll at växa på i allafall.

Solen skinner och i morrn ska jag hämta ut up and go boxen på Lindex...de har äntligen fått hem dem igen nu på vårt Lindex.

• VildVittra

Lemoni> blev alldeles rörd när jag såg bilden på din tjej.....så himla söt!

Du får berätta sen när ni bestämt namn =)

Kram

• VildVittra

Hallojsan

I dag kom äntligen mensen efter jag tagit ut spiralen så nu ska jag "bara" ränka ut min menscykel igen och sen sätta igång med babyverkstan.

Bella växer och frodas, mysigt.
    Hon fyller 7 månader i dag =)))

Döpta är båda mina barn av tradition..sen får de ju göra som de vill.

Kram alla

Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar