Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar
Here and reporting for duty
Skämt ochsido
jag vill va med =)
Har Nicholas född 2004 och Isabella född nu i april =)
Here and reporting for duty
Skämt ochsido
jag vill va med =)
Har Nicholas född 2004 och Isabella född nu i april =)
Bellsan har också haft konstiga ätvanor ett par dagar...äter hur bra som helst sina natt mål....ett runt midnatt..sen ett på morgontimmarna. Hon får ju ersättning så hon står sig rätt länge.
Men på dagarna är hon inte så sugen på att äta alls....det går nog över hoppas jag.
I morrnbitti bär det av 45 mil till Sala, Västmanland till mormor (min mamma då)....sen förberedelser inför lördag............. trädgårdsbröllop och dop.
Jag har jobbat som en GNU!
Men nu är allt organiserat och det mesta packat...ja allt som kunde packas i dag.
Det sista jag skulle göra var att stryka...stryka brudklänningen, brudgummens skjorta och lillemans skjorta......DÅ pajjar mitt stryjärn...rinner ut rostvatten på Tommi skjorta och pyyyyyys sen död!
OK!!! Tur som var hade han en till kritvit skjorta i garderoben..phu!
Får stryka hos mamma i morrn i stället.
Blir borta tills måndag kväll.
Kommer tillbaka tisdag med bilder hoppas jag.
Kram alla och ta hand om ER och bebbarna nu.
HEMMA!
Bröllop och dop gick som en dans.
F''N vad kul vi haft.
Bellis skött sig perfekt, kanske ätit lite dåligt på dagarna...säkert för allt var så konstigt och nytt, men ätit som vanligt på senkväll, natt och morgon så det har gått bra ändå.
6 timmar i bilen i dag på väg hem......lessen bebbe..fast hon sov mest ändå. Väl hemma, drack hon 180 ml ersättning, låg och lufta rumpan i en timme säker och bara snackade....super lycklig.
Sen på med ny blöja, pyjamas......sin egen säng somnade hon på 2 minuter..sover än.
Var och kollade på henne...hon ler i sömnen..man blir ju alldeles konstig inombords..hehe
Bilder och full berättelse om våra dagar kommer i morrn eller så....nu ska jag sova.
KRAM alla
yupps från Sala...Silverstaden.
Född på Vås BB, bodde sen i Heby...sen mest i Sala.
Mamma i Sala, morbror och moster I Broddbo (där vi höll till i helgen)
Sala är "hemma"...hittar överallt men kommer aldrig flytta dit igen..när man vant sig vid nått större räcker inte Sala till. Bor ju i GBG nu men siktar på Uppsala inom en snar framtid..ett år eller så.
Tålamod >> wow vad mycket hår och mega söt...man kan inte se sig mätt på bebisarna =)
Jag vill också ha en Bumbo.....hatar att vara "fattig" grrrr
kanske kan hitta en på Blocket sen när BB kommer. Vore toppen, Bella älskar att sitta.
Hallå
Isabella fyller 4 månader i dag och vi har varit till BVC på väg och mät =)
6290 gram och 64 lång nu......gått upp närmare ett kilo på en månad och omkring 3 cm längre.
WOW....inte konstigt att en del 62 kläder sitter tight hehe
Ska också börja så smått med smakisar....tror vi börjar med lite gröt eller potatispuré...har inte köpt nått än.
Går över till babysemp 2 i dag också....i förhoppning att den ska mätta mera så Bella inte behöver äta så ofta som hon gör nu.
Önska oss Lycka till =))))
Kram
Min mjölk kom aldrig riktigt i gång..men jag del-ammade Isabella i exakt tre månader..sen var det slut.
Jag hade velat att det skulle räcka längre och kan ibland deppa lite över att det var så kort.
Försöker vända på det...det var ju bra att hon fivk i tre månader i allafall.