1000 tack för grattisarna, de värmer ![Solig Solig](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Djurgårdsrutan: Tänk så fort tiden går! Ibland känns det som att man inte riktigt hinner med...
Aqua: Det var verkligen en envis äggblåsa! hoppas den ger med sig nu när du tagit ovitrelle! Men usch så segt att gå och vänta!
Spino: Lycka till nästa cykel! Jag tycker det låter jätteintressant med pipelle skrapningen! Hur går den till? Görs den på kliniken? I lokalbedövning eller sövning?
Besony: så roligt att ni också är på G! Hur känns det? Hur många har ni i frysen?
Miamore: Jättekul att du också kikar in! Grattis till att ha blivit fru! så roligt! jag har svårt att fatta att dina pojkar redan är så stora! Har du börjat jobba nu? Jag förstår precis vad du menar med att det är konstigt att använda skydd efter så många års fruktlöst barnalstrande, jag har ännu svårt att förstå att vi lyckades på egen hand denna gången.. Och inte tråkar du ut oss! det är precis lika roligt att höra om dina barn som om andras syskonförsök!
Själv mår jag bara bra. Har ganska mycket ledigt från jobbet för tillfället så det är skönt. Är i v 6+6 enligt mensen idag men enligt de 2 vul jag har gjort så är jag några dagar - 1 vecka kortare gången. Jag var jätteolycklig efter vul förra torsdagen då det inte motsvarade veckorna (vilket jag iofs kan gå med på för jag hade äl ont i 5 dagar) men i livmodern syntes också en vätskeansamling, antingen blod eller annan vätska. Var säker på missfall och hade världens angst idag när min gyn kidnappade mig från jobbet för att göra vul igen. Men se fostret hade växt från 1,2 mm till 4+ och hjärtverksamhet syntes
Min läkare var hur nöjd som helst. Blodet fanns ännu kvar men hon var inte jätteoroad över det då jag iaf hittills inte haft blödningar. Ifall blodet blöder ut finns risken att också graviditeten åker med men jag hoppas på det bästa och som jag ser det så är det bättre att blodet finns under fostersäcken än ovanför. Jag hoppas ju att kroppen ska absorbera det så jag slipper oroa mig. Nytt vul om några veckor. Om jag bara får behålla denna baby så lovar jag att det är sista gången jag utsätter mig för den oro vi med barnlöshetsproblem känner i början av graviditeten! Så det så ![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Stor kram till er alla! Jag tycker att det är så skönt att få skriva av sig i denna tråden, enda jag är aktiv i på FL. Och dessutom är det ju jättekul att kämpa tillsammans, eller hur?