• Anonym ((kinky?))

jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

Jag har fått kontakt med min kusin som jag inte träffat sen jag var liten, vi är båda vuxna nu och båda över 25 år.

Vi är båda rätt kinky och har skojsnackat mycket sex några månader och efter ett tag blev det väldigt hett. Han kom över och vi skulle se film och äta gott men när natten kom så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra och hjälp - det var det bästa sex jag haft. (jag är verkligen inte nybörjare). Han var otroligt omtänksam, såg mig djupt i ögonen och rörde varje del av hela min kropp så jag vaknade med "träningsvärk". Jag har aldrig haft någon som varit så , vad heter det, nära (?) mig förut. Jag menar då genom ögonkontakt, vi höll hand, och smekte varandra. Det slutade med en hel helg av sex och kramar och väldigt mycket kärlek.

Vi vet båda att detta inte kan komma ut eller att vi kan ha ett förhållande (fast det vill vi iofs inte), men vi vill gärna ses för mer heta träffar.

vad tycker ni och har någon varit i någon liknande situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 22:17
    VI SKA INTE SKAFFA BARN (JAG HAR REDAN), VI SKA INTE BLI IHOP. SKULLE JAG MOT AAAAAAAAAALLLLLLL FÖRMODAN BLI MED BARN SÅ BLIR DET ABORT. INTE FÖR ATT VI ÄR KUSINER UTAN FÖR JAG VILL INTE HA FLER BARN.

FÖR ÖVRIGT SÅ HAR VI INTE SETTS PÅ ÖVER 20 ÅR SÅ JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN INTE NÄRA HONOM, UTAN KÄNNS MER SOM EN "FRÄMLING" JAG HAR SEX MED.
  • Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??
  • Mariohn
    Ahmed Wehbe skrev 2010-07-22 22:16:20 följande:

Peace!

Ok, ok, låt oss använda eran tanke sätt i en annan situation då och se om det är en godkänd ursäkt till att släppa loss sin moral helt och bli blind av kåthet.

ursäkten är "så länge man tycker det är skönt och inte skadar andra"

ok ok, tänk nu efter. Att ha sex med ett djur som inte blir skadat? Den ursäkten är då godkänd...usch...

lycka till...alla ni som tänker på det sättet...

Det går även bra att gnida sig mot ett spädbarn som inte förstår vad som händer. Det är inte mer ok för det. 
  • Anonym

Kusiner får ju gifta sig så alltså får de ha sex,
    men jag skulle nog inte vilja ha sex med en kusin för det känns ändå tabu.

• Bamsi

Tänk att alla som vill/knullar sin familj är anonyma.

Varför? Det är ju tillåtet i Sverige?

• 2timearound
    Bamsi skrev 2010-07-22 22:19:33 följande:

Kräks
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • BaraCarolina

Nu är det iof så att jag aldrig skulle ligga me min kusin..... men att ni gör det bryr jag mig inte om. Kan spontant känna att det inte känns ok. Men vill ni båda så.... och ni är vuxna nog att bestämma själva

Är inte insatt men får man gifta sig med sin kusin i sverige??
    Känns lite för nära inpå familjen....

• Anonym
    Mariohn skrev 2010-07-22 22:16:52 följande:
    Det tycker jag inte. Morsans bror är min gudfar och hans barn är morsans brors barn.... Det är äckligt
    Okej, DU tycker att det är äckligt, det betyder inte att det ÄR äckligt som i fakta. Jag däremot tycker inte att det är det, och tycker inte att det är så lätt som att jämföra ha sex med sin kusin med att ha sex med ett syskon.
  • Completorium
    2timearound skrev 2010-07-22 22:12:06 följande:
    Tycker du att det är äckligt?
    Nej, men jag har inte ens några kusiner, så jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att ha sex med någon med den släktskapen.

Men jag säger inget om att folk tycker att det är äckligt! Det får man tycka hur mycket man vill! Jag bara störde mig på att folk här påstår att ett enda kusingifte måste ge upphov till missbildade avkommor. Så funkar det inte.

Ja, kusinbarn KAN ha gentiska skador, men dessa genetiska skador kan uppkomma även på barn mellan två som inte är släkt. Det är först när generation efter generation tillämpar kusingifte som det blir en påtaglig risk för genetiskt betingade sjukdomar.

Tyck att det är äckligt, men håll er till fakta!
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-07-22 22:22:17 följande:
    Okej, DU tycker att det är äckligt, det betyder inte att det ÄR äckligt som i fakta. Jag däremot tycker inte att det är det, och tycker inte att det är så lätt som att jämföra ha sex med sin kusin med att ha sex med ett syskon.
    Du får givetvis ligga med vem du vill :)
  • Anonym
    Bamsi skrev 2010-07-22 22:19:33 följande:

Är det någon här mer än ts som påstått att denne vill ha sex med sin kusin eller har det?? visa mig var.
    Du borde kanske ägna dig lite mer åt tråden och lite mindre åt påhopp.
    Anonym kan man vara av många orsaker.
  • Anonym (Ugglan)
    Completorium skrev 2010-07-22 22:13:21 följande:
    OK, vilken läkare eller vetenskapsman har påstått detta? Källa, tack!!
    Kommer du att må bättre av att jag ger dig en vetenskaplig källa eller läkarnas telefonnummer? Det ändrar inte det faktum att mina 2 syskon är handikappade ( och jag har inte sagt att DE är missbildade!). Du får faktiskt nöja dig med att det visst finns tusentals sjuka barn pga kusingifte. Du må ha läst artiklar om det, men jag har levt och sett tillräckligt för att totalt vara emot att skaffa barn med sina kusiner..
Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??