Inlägg från: Anonym ((kinky?)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((kinky?))

jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

Jag har fått kontakt med min kusin som jag inte träffat sen jag var liten, vi är båda vuxna nu och båda över 25 år.

Vi är båda rätt kinky och har skojsnackat mycket sex några månader och efter ett tag blev det väldigt hett. Han kom över och vi skulle se film och äta gott men när natten kom så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra och hjälp - det var det bästa sex jag haft. (jag är verkligen inte nybörjare). Han var otroligt omtänksam, såg mig djupt i ögonen och rörde varje del av hela min kropp så jag vaknade med "träningsvärk". Jag har aldrig haft någon som varit så , vad heter det, nära (?) mig förut. Jag menar då genom ögonkontakt, vi höll hand, och smekte varandra. Det slutade med en hel helg av sex och kramar och väldigt mycket kärlek.

Vi vet båda att detta inte kan komma ut eller att vi kan ha ett förhållande (fast det vill vi iofs inte), men vi vill gärna ses för mer heta träffar.

vad tycker ni och har någon varit i någon liknande situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 22:17
    VI SKA INTE SKAFFA BARN (JAG HAR REDAN), VI SKA INTE BLI IHOP. SKULLE JAG MOT AAAAAAAAAALLLLLLL FÖRMODAN BLI MED BARN SÅ BLIR DET ABORT. INTE FÖR ATT VI ÄR KUSINER UTAN FÖR JAG VILL INTE HA FLER BARN.

FÖR ÖVRIGT SÅ HAR VI INTE SETTS PÅ ÖVER 20 ÅR SÅ JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN INTE NÄRA HONOM, UTAN KÄNNS MER SOM EN "FRÄMLING" JAG HAR SEX MED.
  • Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??
  • Anonym ((kinky?))

kan ni sluta diskutera barn/skador på barn.

vi ska inte skaffa barn så håll er till trådämnet.

• Anonym ((kinky?))
    Completorium skrev 2010-07-22 23:08:25 följande:
    Kan man få föra in en annan, liknande frågeställning, fast tvärtom, om man säger... *L*

Styvbarn, dvs barn som inte alls är släkt, rent biologiskt, utan bara tvingats ihop för att deras ena förälder skaffat sig en ny partner, är det OK om de blir ett par eller ligger med varandra?
    Starta en ny tråd om det ist..håll er till trådämnet.
  • Anonym ((kinky?))
    mamita64 skrev 2010-07-23 22:42:36 följande:
    Är han snygg??
    Bra i sängen??
    Repekterar dej??
    Jaaa
    Jaaaaaaa
    Jaaaaaaaaaa

=)))

Tack för alla (mkt olika) svar--uppskattas.  =)
  • Anonym ((kinky?))
    Anonym skrev 2010-07-23 23:11:07 följande:
    så länge det känns rätt så vad är problemet? Det vore väl värre om ni hade släktträffar jämt och så pass nära att ni verkligen kände er som "nära släkt" eller hur man ska uttrycka det. som jag och min kusin är som syskon så det skulle ju kännas fel eftersom han och jag vuxit upp ihop och det bara skiljer 3 år på oss. men jag menar inte setts på 20 år då blir det ju inte som en släkting precis även fast man är det.
    Känner precis så som du skrev..om vi setts ofta eller t.om. då och då hade jag aldrig gjort något med denna vackra varelse.

Det känns väldigt bra.
  • Anonym ((kinky?))
    Anonym skrev 2010-07-24 16:43:37 följande:
    Men.... Nu tyckte jag mig läsa att folk inte tyckte att dom skulle få ligga för att det kan bli defekter på barnen??
    Men det kan det väl bli av massa andra anledningar med eller?? Då kan vi ju förbjuda sex för rökare, alkoholister, knarkare,feta människor och massa andra människor med tycker jag!
    Dvärgar som skaffar barn löper väl större risk än andra människor att få kortväxta barn? Nä då tycker jag inte att dom ska få ligga heller!
    Herregud..... ge er.... 
    Håller med ( o vi ska verkligen inte skaffa barn oavsett!!). Jag är både lätt överviktig och har hjärtproblem, kanske ska ge bort min friska son för säkerheten skull??

90% av tråden handlar om att vi inte ska skaffa barn...fast jag skrivit i trådstarten att vi inte ska det. Suck.

Och ska barn med defekter inte bli älskade menar ni? Är de oönskade av er här i tråden? Finns maaaassor med folk där ute som VET att deras barn kommer få otroliga problem i livet, ändå skaffar de barn ihop. Vrf? Jo, för de kan älska sina barn OAVSETT..men det verkar inte som om många här i tråden skulle göra det. Synd om er tycker jag.
  • Anonym ((kinky?))
    Reglementet skrev 2010-07-24 17:54:51 följande:
    Jag tycker inte ni ska skaffa noshörning.
    Jäkla larv.
  • Anonym ((kinky?))
    HellviHumle skrev 2010-07-24 17:54:34 följande:
    Extra synd om dem som skulle ta avstånd från sitt barn om detta satte på kusinen.
    Nåja, välkommen till FL-världen!
    Ja..det är för jävligt..men antar den fria viljan inte finns.
  • Anonym ((kinky?))
    Reglementet skrev 2010-07-24 18:00:58 följande:
    Larver borde ni heller inte skaffa. De är ganska irriterande efter ett tag.

Fast du förstod inte humorn riktigt tror jag.
    Sorry..utan smileys är humorn svår att läsa av. Men det var nog för töntig humor för min smak.
  • Anonym ((kinky?))
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-24 17:58:09 följande:
    Nu när du är "på tråden" tänkte jag passa på att ställa lite näsvisa frågor, jag förstår givetvis om du inte vill svara.

1. Vad tyckte (tycker) du själv om kusinsex/äktenskap innan det "hände" dig själv?
    2. Vad tror du att omgivningen skulle säga om de fick veta?

Finns inga näsvisa frågor..är man inte nyfiken får man inget veta.  =)

1. Jag har aldrig tänkt på det ärligt talat. (innan detta hände). Jag känner inte att det är något jättekonstigt, men om man växt upp ihop och umgåtts en del kanske jag skulle undra. Men såsmåningom skulle jag nog inte bry mig om jag såg hur mycket de älskade varandra. Jag tycker kärlek inte är något man själv kan styra över.

2. Jag behöver inte fundera på det då ingen kommer få reda på detta. Och om det trots allt skulle komma ut så bryr jag mig inte om vad de på hans sida skulle tycka eftersom jag ändå aldrig träffar dem. Min sida skulle bry sig en del, men förlorar jag dem pga detta så har jag ju ändå inte förlorat någon/några som jag faktiskt trodde älskade mig oavsett. Jag umgås helst med någorlunda frisinnade människor.

• Anonym ((kinky?))

Ang helsyskonsex är ju detta en form av incest? eller? (rätta mig gärna om jag har fel).

• Anonym ((kinky?))
    LillaTanten skrev 2010-07-25 18:41:08 följande:

Det faktum att du tar upp frågan i en tråd på FL får mig dock att undra om du själv är helt nöjd med situationen?

Jag är nöjd..jag blev nog bara mest snopen att både han och jag ville då han är både yngre och ser bättre ut än mig. Jag är dessutom småbarnsmamma och har hängbröst, bristningar och celluliter, medan han som sagt ser bra ut. Men nu när några dagar gått och vi har hörts av så märker jag att han är väldigt osäker på sin kropp vilket jag verkligen inte förstår. Inget av det jag ser på min kropp ser han, han ser bara en väldigt vacker och mogen kvinna som han vill fortsätta träffa. Han är 25 och jag 33.

• Anonym ((kinky?))

Det är kul att läsa ALLAS kommentarer. Som tur är så är jag en sådan människa som inte tar illa upp av någons personliga åsikt.,jag respekterar allas. Jag ställde frågan för det är intressant att höra vad andra tänker och tycker.

Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??