Diskutera Socialdemokraterna
Här kan du diskutera Socialdemokraterna med andra medlemmar på FamiljeLiv.
Kastar in en rätt öppen fråga för att få igång lite diskussion.
Ponera att jag inte vet någonting om dom olika partierna, och förklara sedan varför jag ska rösta på Socialdemokraterna?
Givetvis är det väldigt hypotetiskt då jag är väl insatt i politiken, men jag är nyfiken på vad folk ser som sossarnas främsta fördelar. :)
Hur kunde allt bli så fel? Förr var ni ett parti folk var stolta att rösta på, idag är ni ett skämt.
Jätteroligt att få prata politik och hur jag vill att Sverige ska utvecklas till ett möjligheternas land. Ett land som ger fler möjlikheter och där jämlikheten åter ökar.
Som alla läsare försår så har jag en hel del att pyssla med och ett vardagsliv som också ska gå ihop även om det är valrörelse. Men jag lovar att försöka svara och delat i diskussioner så mycka jag kan.
Om du vill veta mer om vad jag tänker, tycker och vill så kan du följa www.twitter.com/veronicapalm eller http://veronica-palm.blogspot.com På www.socialdemokraterna.se kan du botanisera runt kring våra visioner och politiska förslag.
Varma hälsningar
Veronica Palm
Vill ni försvåra för och kriminalisera sexuella minoriteter?
Varför är det ingen som svarar??
vad är det här för trådd??
Socialdemokraterna väljer att endast besvara frågor under rubriken "Fråga Socialdemokraterna". Vet inte hur webmaster tänkt sig detta forum riktigt men det blir mycket "klickande" att gå in under olika rubriker för att hålla koll. Som sagt, välkommen att istället gå in under "Fråga Socialdemokraterna" ifall ni vill ha reda på vad S anser i olika frågor.
Vänligen
Socialdemokraterna