• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Kan också när som på lördagen, dock inte så sent med tanke på att förra middagen varade rätt länge Så får kanske tänka på dte med om folk har en bit att köra mm.

• Edda2
    Pergosyskon skrev 2010-08-30 10:05:51 följande:
    ska vi säga kl 17?
    Låter bra.
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-08-30 11:44:14 följande:
    Hej

Nu e jag på väg till förlossningen för igångsättning, så nu hör ni inte av mig på några dagar... men uppdaterar er så fort jag e hemma igen =)

Ha det så bra alla
    Spännande, lycka till!
  • Edda2

Hoppas ni får det trevligt i kväll

Hade gärna följt med men eftersom det är en bit i väg och det händer lite denna mån så får det räcka med malmöträffen

• Edda2

Den 18 är det träff på mongoliska i Malmö, tror det var kl 18 och möte utanför?

Tror inte det är nogot bord bokat kommer inte heller ihåg vem som höll i det men kommer väl upp igen.

Välkomna ni nya

• Edda2

Jo det är ju det men är ju aldrig försent att träffa nya vänner

• Edda2
    Amanda92 skrev 2010-09-07 13:53:23 följande:
    Hej här ha ni en tjej till som bor i skåne.. Bor i staden Landskrona med min sambo. Vi vänta vårt första barn i december :) Hoppas ja kan få kontakt med någon närma mej Kram :)
    Hej vad roligt bor också i landskrona oh väntar 3e barnet i början av nov

Norgesessan: tänkte på den gruppen du gjorde på fb kanske kan länka den hit? jag kan fortfarande inte kopiera annars hade jag kunnat göra det. Lättare att göra så än att bjuda in alla en efter en?
  • Edda2
    Lincon skrev 2010-09-07 14:36:49 följande:
    Hej igen! Tack för det varma välkomnandet, ni verkar ju vara störtsköna i denna tråden!

Ser att ni har middagsträff här i Malmö på fredag, får man hänga på om det är möjligt (eftersom ni redan bokat bord)?
    Nu på fredag är det i klippan tror jag det var.

Den 18/9 är det I malmö, bara fyll på listan om du vill med är bokat bord men tror det var lite svängrum så fler får plats
  • Edda2

Mongoliska ligger längst kanalen som jag har förstått det som

• Edda2
    norgesessan skrev 2010-09-07 15:06:17 följande:
    Vill inte koppla mitt nick till mitt namn.
    Jag har bjudit in 4 stk nu, men ingen har svarat. När någon svarar så kan ni hjälpas åt att bjuda in.
    Ok, ja dte kan jag förstå

hade jag kunnat länka mm så hade jag kunnat starta men är lite svårt
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!