• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Så det blev ett annat matställe Får nog säga det är tur jag avboka igår för idag känns det som jag har influensa i kroppen ingen höjdare alls!

Välkommen hallencreutz! vi är rätt snälla här tyckerjag och trevliga:)

• Edda2
    Anna o Leia skrev 2010-09-17 11:30:10 följande:
    Halloj! Tyckte detta lät som en skojjig tråd! Har dock inte läst igenom heela tråden men HEJ på er iallafall
    Välkommen!
  • Edda2

Hade gärna följt med på en träff innan tösen kommer (bf 2 nov).
    Fast har visserligen börjat få problem med foglossning mm så några längre sträckor kommer jag nog inte kunna åka.

• Edda2

Hade gärna följt med på fika på lördagen men tror det var då vi ska på kalas så blir lite körigt

• Edda2
    EllaAnette skrev 2010-09-29 10:44:51 följande:
    Jag ska själv ha födelsedagskalas på lördagen, visst blir det körigt, men skoj att tjata bort en stund med tjejerna i tråden ;)
    Jupp fast jag är inte så rörlig av mig längre så vill inte ta ut mig för mycket.
    Blir nämligen massa tågåkande också.
    Hade inte kunnat stanna länge i hbg  det är barnkalas som börjar kl 14 och ska åka åt andra håller sedan
    Men ska väl kunna bli någon mer träff innan det är dax för mig att föda
    Bor ju i Landskrona men här är inte så mycket precis:-/
  • Edda2
    EllaAnette skrev 2010-09-29 11:19:41 följande:
    ahh oki, nej då förstår jag...man kan inte hinna/orka allt hur gärna man än vill...
    När är det dags för Dig? För mig är det inte dags förrän i mitten av januari.
    Klart vi hinner med fler träffar, både före och efter =)
    Har 1 månad kvar ca går in i v 36 idag så ja man är inte så graciös haha.
    Ja hoppas på någon mer träff och snart kommer jag gå hemma och "vila" upp mig har förhoppningsvis bara tills fredag att jobba men beror lite på vissa saker
  • Edda2

Trist ni inte blev fler, skulle gärna hitta på något men känns som jag inte har ork kvar till något utöver det man redan har.
    Pratade dessutom med förlossningen i dag så där händer kanske saker innom det närmaste eller går jag tiden ut villket inte förvånar mig men som sagt jag är inte hur pigg som helst nu

• Edda2
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-09 20:08:38 följande:
    Vilken vecka är du i nu??? Jag förstår dig fullständigt, sista tiden är inte kul, då har man ont överallt!!
    Är i v 37 (36+3), jo ont är bara förnamnet här hemma Sedan är vissa dagar bättre än andra.
  • Edda2

Jag är med på julstöket men beror ju lite på när och hur tösen är för antar eller hoppas hon är född till dess
    Har ju "bara" 21 dagar kvar tills hon är beräknad.

• Edda2
    maddlyn skrev 2010-10-13 16:09:36 följande:
    Vad skoj att så många vill julbak, alla är välkomna. Bussar från Malmö/Lund går ofta och bra vi bor precis vid stationen i Sjöbo också. Och att köra är också rätt smidigt min kille jobbar i Helsingborg och pendlar varje dag och det brukar ta 50-60 minuter. Jag kan inte lägga ut några datum då jag skriver från mobilen och det blir bara huller om buller, men jag jobbar iallafall min sista kväll på ett tag nu så hela november står bakstugan i Sjöbo redo. Spelar ingen roll för mig om det är en vardag eller helg.
    Jag kan inte kopiera så ifall någon vill sätta mig på en helg, då det är lättast för mig annars är det bara onsdagar iallafall som det ser ut nu. Då slutar mannen kl 12 nämligen och kan hämta barnen.
    Men som sagt så vet jag ju inte alls hur det ser ut eftersom jag har BF 2nov. kanske inte så pigg att stå och stor baka precis när man blivit förlöst dessutom kommer jag behöva ha henne med mig med så vi får se men vill gärna!
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!