-
jaa vi tar lalandia när vi ändå är på Gnorgesessan skrev 2010-08-10 19:55:36 följande:Från maken: (På skoj...) "Ska ni snart åka på semester också????"
-
japp ja är sååå påtvackert udda skrev 2010-08-10 19:57:58 följande:JA! Det har jag också funderat på, skulle vi inte kunna åka upp nu i höst? Jag skulle gärna vilja handla julklapparna i god tid i år med tanke på att vi har BF 25/12, och jag brukar handla många av klapparna i Ullared :) Dessutom så brukar julprylarna åka fram väldigt tidigt där uppe, nåt år var tomtarna på hyllorna redan i Augusti (vilket jag iofs tycker är för tidigt), men detta året kanske jag kunde dra nytta av deras framförhållning ;) :P
Jag är sååå på Ullared, nån som är med på en höstresa dit? Kanske i sep/okt? -
ja behöver shoppa julklappar och julsaker hehe och kläder till sonenvackert udda skrev 2010-08-10 19:57:58 följande:JA! Det har jag också funderat på, skulle vi inte kunna åka upp nu i höst? Jag skulle gärna vilja handla julklapparna i god tid i år med tanke på att vi har BF 25/12, och jag brukar handla många av klapparna i Ullared :) Dessutom så brukar julprylarna åka fram väldigt tidigt där uppe, nåt år var tomtarna på hyllorna redan i Augusti (vilket jag iofs tycker är för tidigt), men detta året kanske jag kunde dra nytta av deras framförhållning ;) :P
Jag är sååå på Ullared, nån som är med på en höstresa dit? Kanske i sep/okt? -
grattis själv får ja vänta tills uppropet är över om ja kommer in Då ja är reserv 12...norgesessan skrev 2010-08-11 11:09:07 följande:Jag kom in på sidoämnerna jag sökte!! Måste välja mellan två...Så nu börjar jag i början på september!
-
Får tyvärr hoppa att följa med på lördag..
-
japp men måste hålla i mina sista pengar innan bb kommererinny skrev 2010-08-13 08:19:43 följande:Hoppas han blir bättre!Vad tråkigt..sonen08 skrev 2010-08-13 07:59:19 följande:Får tyvärr hoppa att följa med på lördag..
Väderprognosen för imorgon ser inte jättekul ut.. läste att det tom var risk för åska i Höör under eftermiddagen -
Följer gärna emd ut och äter bara ja vet tid och datum så ska ja prata med exet så han kan ta sonen Tål inte för stark mat eller nötter/lök heller då sparkar min mage bakut...
-
kan inte på vardagar då ja pluggar.. och de får gärna bli så man fått pengar..vackert udda skrev 2010-08-15 00:42:15 följande:Okej, det verkar som om förslaget ang. 20-21 är för snabbt inpå för många, skulle vi skjuta på det eller tror ni att det finns några som kan då och ändå vill gå även om det inte blir jättemånga som kommer? Kanske skulle vi ta en intressekoll först och se hur många som kan och var de kan, dvs. Malmö eller Klippan.
Skulle personen som kom med förslaget kanske kunna "hålla i träffen", dvs. sätta ett datum, kolla vilka/hur många som kommer, ev. boka bord etc? Känns lättare än om jag skulle försöka pussla med alla träffar härifrån Så SaraKlippan kanske kunde "ansvara" för träffen i Klippan och Erinny för den mongoliska aftonen etc? Jag skulle tro att det blir smidigast för alla att göra så, om det är okej med er?
Jag kan ta på mej att organisera upp Ullaredsresan, vill dock ha lite förslag på när folk har lust/möjlighet att åka så kan jag utgå från det, välja datum efter vad flest kan etc. Själv vill jag åka i sept/okt och inte på helger då min sambo jobbar alla helger och jag inte har tillgång till bilen då. Nån som har förslag? Annars sätter jag upp ett prel. datum och ser vilka som hoppar på! -
ja träffas gärna i hässleholm tar tåget dit snabbt o lätt från Kstad.. ÄR den långt ifrån stationen hehe är inte hemma alls i hässleholm... bara åkt igenom med tåg..vackert udda skrev 2010-08-16 18:01:15 följande:Jo, jag tänkte på en restaurang i Hässleholm. Den heter "CATS" och ligger vid biografen, verkar vara ett supertrevligt ställe, jag har inte hunnit äta där ännu men deras meny ser otroligt lockande ut med flera generösa vego-alternativ :)
Kanske kunde vara något? -
okej va bra Då är ja med på de i hässle då de är nära till Kstadvackert udda skrev 2010-08-16 21:13:10 följande:Den ligger faktiskt snett mittemot stationen så det är jättelätt att hitta :D
-
Den där i hässleholm då?? inga datum på den?? tror ja hellre åker till hässleholm än klippan är inte så förjust i grekiskt....
-
ta du datum så kan ja bara kryssa i när ja kan ju kan varannan helg då ja är barnfri.. så denna helgen som kommer är min och ja sen är de exets helg efter de.. sen rullar de på så kan bara jämna veckor/helger om man säger så då är ja barnfrivackert udda skrev 2010-08-16 22:57:35 följande:Jag håller med dej där, mår som sagt hemskt illa av bl.a. grekisk mat nu under graviditeten och skulle bara följa med för att jag så gärna vill träffa folket :) Har du nåt förslag på datum där?
-
Restaurang "CATS" i Hässleholm (den ligger precis vid tågstationen).
Fre. 27/8:
vackert udda
Sonen08
Fre. 3/9:
vackert udda
Lör. 11/9:
vackert udda
Sonen08
Hoppas vi kan få ihop alla träffarna med minst 4 st/träff, det hade vart så roligt :) Det blir lite pussel men det är det värt! -
Restaurang "CATS" i Hässleholm (den ligger precis vid tågstationen).
Fre. 27/8:
vackert udda
nettan87
Fre. 3/9:
vackert udda
nettan87
Lör. 11/9:
vackert udda
nettan87
får tyvärr stryka mig har ingen barnvakt på fredag och den 11 sept ska ja o sonen till liseberg