Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Lindha26 skrev 2010-08-06 16:43:27 följande:
    Måste man bo i skåne ;)
    underlättar ju lite då vi ses här i skåne
  • sonen08

finns zumba här i kstad med om de är nån som vill veta vet ej vilka dagar de ligger på men de drar igång till hösten igen Tänkte börja iallfall

• sonen08
    Lykkelin skrev 2010-08-08 11:28:10 följande:
    Läste något om skånes djurpark. Hade varit kul att hänga med på någon gång. Jobbar ibland helg och har lediga dagar mitt i veckan. Skulle vara kul att hitta på något då också om någon annan kan då.
    vi ska dit nu den 14 om du är ledig.
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-08-08 20:53:43 följande:
    Vi möts upp kl 12 utanför entrén.
    så sent?? trodde vi skulle ses tidigare...får se hur vi gör för de är knasig tid..
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-08-08 22:29:27 följande:
    Okej, när jag frågade om tid så var det ingen som sa nåt så jag förslog kl 12 eftersom många har en bit att åka och det var
    ingen som protesterade... Ni får väl diskutera ihop en annan tid då.
    okej har inte sett nån tid förlåt..
  • sonen08

visst blir 12 bra var ja som inte tänkte klart igårkväll...Sonen kommer iallfall sova första timmen vi är där om han nu somnar och inte vill spana in allt först hehe

ja kommer med att ta bussen från höör SÅ om de är någon som ska hoppa på där så tar ja gärna sällskap

• sonen08
    erinny skrev 2010-08-09 10:46:31 följande:
    Finns ju skattkammarön och liknande.. Vilket som blir jättebra för min del
    vart ligger de??
  • sonen08
    EllaAnette skrev 2010-08-09 11:58:23 följande:
    i Lund enligt hemsidan
    okej.. blir de inte skånesdjurpark hoppar vi nog lund.. lite för långt att åka med min son som hatar sitta stilla på tåget
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-08-09 13:01:42 följande:
    Och förresten, blir det inte djurparken så hoppar jag över "Skattkammarön", känns sådär eftersom vi inte har barn ännu och deras vuxenaktiviteter i form av att läsa tidningar, sitta på nätet och fika känns inte så lockande eftersom vi kör såpass långt. Bara så alla som skulle åka med mej vet det :)

Men blir djurparken av så är jag på iaf så vi får hoppas vädret blir bra! På nätet står det att det ska växla mellan mulet med uppehåll, mulet med lite regn och soligt med lite regn... så det verkar vara lite av varje :P
    fast när de är mulet och så är de ju bäst väder och gå på parken då de inte är för varmt för barnen
  • sonen08
    EllaAnette skrev 2010-08-09 13:28:02 följande:
    Håller helt med, men inte om det öser ner som det gjort tidigare idag och igår...
    Vi var där tidigare i sommar med blagande sol och alldeles för varmt, blir bara tungt och gnälligt ;)
    nej inte om de öser ner men om de duggar då o då så gör de ju inget man får klä sig efter vädret ja ska nog packa ner regnskyddet till vagnen och ta med paraply så klarar man sig:-9
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!