• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

God morgon tjejer!

Får se om jag kan följa med i morgon ena sonen har fått feber så beror lite på.

• Edda2

Rackis låter bra tycker jag men är tyvärr en bit ifall man ska ta tåget som jag måste göra och jag hittar definitivt inte i klippan

• Edda2
    Puchiko skrev 2010-08-13 20:10:07 följande:
    då kan vi vimsa tillsammans vart var det du bodde?
    Bor i landskrona
  • Edda2

Blir det träff i malmö så hänger jag gäna på...

• Edda2

Kommer hoppa den träffen i Klippan.
    Måste spara och köpa en massa:-P Dels blir det att handla lite till kommande barn och sedan så gifter vi oss ju den 25 sep så att lägga ut pengar på resturange i sep vet jag inte om jag har lust.
    Sedan kostar dte en del att åka dit och hem igen.

• Edda2

Hade så gärna velat följa med ut och träffa er. Tvungna att ta det då man har planer?
    Men hoppas på fler gånger innan tösen tittar ut
    Möjligt att jag kan lördagen 2/10 helger är ju bäst för då kan mannen ha barnen. Fast vet inte om jag kan ge svar innan den 25/8 men får se.

ÅzaLu skrev 2010-08-18 15:13:05 följande:
    hejsan här är en skåne tös till... får man lov hänga med här?? har ni träffats mycket?? jag bor själv i svalöv kommun... ska om 20 dagar få mitt andra barn...
    Välkommen
  • Edda2

Bor i Landskrona 28år, 2 pojkar födda 05 och 06 sedan en tös beräknad komma i början av nov

• Edda2
    ÅzaLu skrev 2010-08-19 10:58:38 följande:
    var i landskrona bor ni?? vi bodde i landskrona ett tag innan vi hamna här där vi bor nu =)
    Bor rätt centralt men nära granets lekplats.
  • Edda2
    SaraKlippan skrev 2010-08-25 18:21:48 följande:
    Var förresten på UL i malmö idag :) Vi fick veta att vi ska få en liten POJKE

Vad roligt grattis!
  • Edda2

Kan någon lägga in mig på Lör 18/9 och lör 2/10.
    Kan inte kopiera.

Får väl skriva till resturangen i malmö.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!