erinny skrev 2010-08-13 08:29:17 följande:
det sista som överger en är hoppet.. Jag som har sett träffen med er tjejer som en ursäkt att sy ny klänning till mig själv.. skulle sy en matchande till dottern men nu känner jag mig inte så taggad.
Men det kan alltid vända. Det är ju faktiskt inte alltför sällan som väderprognoserna inte stämmer och de kan ju växla väldigt beroende på var man tittar
Härligt med nya kläder! Tycker allt att du ska sy en till dottern också! :)
nettan87 skrev 2010-08-13 09:09:52 följande:
vad tråkigt det är så många som inte ska med. hur många blir vi då som ska ditt?
Har kollat på dansk vädersida. vi brukar få deras väder och där visar inget regn.
Jag följer fortfarande med...är det allt för taskigt väder får vi väl gömma oss hos björnarna ;) men allvarligt om vädert är kasst kör ni dit ändå, bäst att bestämma ngt så att ngn inte står där ensam o väntar...
SaraKlippan skrev 2010-08-13 08:35:01 följande:
Jag vet inte om ja heller kan följa med :( igår kväll fick jag jätte ont i magen o låg bara o kved i soffan tills ja fick gå o spy! :( mår lite bättre idag men har fortfarande ont! Pallar nog inte gå på Skånes imorgon om ja är så här! :( jag som sett fram emot det! :( ledsen! Hoppas det blir bättre fram mot dagen! Vet ju inte vad det är heller o de e lite jobbigt! Men bebis rör på sig där inne så ja tror inte det är nåt fel på h*n!
Hoppas du mår bättre snart!! Ta hand om dig själv & bebis!