• 071020

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Hej,

hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.

(hej erinny Solig)

• 071020
    vackert udda skrev 2010-07-19 10:03:28 följande:
    Välkommen hit Glad
    Tack Skrattande glömde skriva ålder på mig, är 27 ;)
  • 071020

jag följer gärna med till Skånes djurpark, måste bara få ihop bussar o tåg (har inget körkort så jag får förlita mig på skånetrafiken när jag är ensam)

• 071020
    Sisterspoint skrev 2010-07-19 11:35:00 följande:

På de här plasterna finns ju också rejäla lekplatser vilket gör det kul för de barn som följer med  Skrattande

bra förslag, Skrattande
  • 071020

oj det var mkt läsning för en som varit borta några dagar har varit med familjen i Malmö, på folkets park, och sen har jag varit fullt upptagen med mina målar projekt här hemma...

såg att det var många nya, va kul! Solig

hur funkar det med adda på facebook, har FB men har noll koll på hur man länkar vänner här till FB. Ska man söka på mailadresserna??

• 071020
    EllaAnette skrev 2010-07-24 18:42:29 följande:
    HAr konstaterat att utbudet av mammakläder i Helsingborg och på Väla är mer än begränsat, Lindex och Kappahl har helt slutat med mammakläder =(
    Någon som har idé om vart man ska gå? HM och POP hade inget som lockade....
    hade samma problem, köpte dock lite i Tyskland, lite mer att erbjuda... sen såg jag att Ellos (tror jag) har mammakläder till ok priser...
  • 071020

såklart, är ju jättekul med gravidkläder, få visa magen från sin bästa sida! Köpte dock mer kläder första ggn jag var gravid, andra var jag sjukskriven de sista 4månaderna o gick bara hemma, så det kändes inte så kul att lägga ner massa pengar på kläder som jag knappt skulle få använding av...

• 071020
    norgesessan skrev 2010-07-25 15:42:58 följande:
    Idag handalde jag käder på Mobilia, byxor och tröjor. Var 75% rea på Vero Moda, så jag sparade 529 på mina 6 inköp...(Varav 2 var reavaror). Känner mig nöjd!! Har så svårt för att hitta byxor, så nu hittade jag två par..Ska tvätta dom idag och kolla hur dom blir då...
    ooo mobilia, det stället saknar jag ;D

vero moda förresten har inte de mamma kläder?? de hade ett tag i alla fall
  • 071020
    Edda2 skrev 2010-07-27 18:59:45 följande:
    Hade låtit både skönt och roligt Är hyfsat ofta i Malmö då mina föräldrar bor där sedan är jag/vi uppvuxna där.
    även jag är från Malmö o har föräldrarna där :) äter gärna middag men lär nog inte kunna va helt barnfri...så ska det va barn fritt får jag nog hoppa över.. :(
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!