Inlägg från: 1Ett2Två3Tre |Visa alla inlägg
  • 1Ett2Två3Tre

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Hejsan

Jag e gärna med på klippan träff, hade varit super om det blev nu innan den 30:e med tanke på att jag ska bli igångsatt då.. men det är ju upp till er andra..

Som sagt så kan jag köra till ullared, har sjusittsig bil, så kan ta med mig fler som bor nära mig. Väntar gärna till oktober så bebben blivit lite större =)
    Men åker ni innan så hoppar jag över.

Hoppas allt e bra med er alla... Kramis

• 1Ett2Två3Tre

Grekisk Restaurang Klippan. 
    www.rackis.net/ 

Fredag den 27/8
    SaraKlippan
    vackert udda
    1Ett2Två3Tre

Lördag den 28/8
    SaraKlippan
    vackert udda
    1Ett2Två3Tre

Fredag den 3/9
    SaraKlippan
    vackert udda
    Ellaanette

Lördag den 4/9
    SaraKlippan
    Ellaanette

Fredan den 10/9
    SaraKlippan
    vackert udda
    071020

Lördag den 11/9
    SaraKlippan 
    vackert udda
    071020

• 1Ett2Två3Tre
    ÅzaLu skrev 2010-08-18 18:27:30 följande:
    Tack för samtliga välkomnande =)

när är det planerat för nöästa träff... jag ska förlösa med planerat snitt den 10 september sen tar det väl ett tag imnan man är fit for fight igen... men sen vill jag mer än gärna vara med på en träff.... Nya vänner är alltid skoj =)

är här några som bor nära svalövs trakten typ malmö , lund, helsingborg??
    Jag bor utanför hbg, i mörarp..

Väntar mitt tredje barn, ska sättas igång måndagen den 30 augusti =) Snaaart =)
  • 1Ett2Två3Tre
    SaraKlippan skrev 2010-08-25 18:20:27 följande:
    Grekisk Restaurang Klippan. 
    www.rackis.net/ 

Fredag den 27/8
    SaraKlippan
    1Ett2Två3Tre

Lördag den 28/8
    SaraKlippan
    vackert udda
    1Ett2Två3Tre

Fredag den 3/9
    SaraKlippan
    Ellaanette

Lördag den 4/9
    SaraKlippan
    Ellaanette

Fredan den 10/9
    SaraKlippan
    vackert udda
    071020

Lördag den 11/9
    SaraKlippan 
    071020

Vad svårt det blir att välja här.... Antingen tar vi det nu på lördag o då kan 1Ett2Två3Tre men inte 071020 eller så blir de tvärt om den 10/9! Det är de två dagarna det är flest deltagare! 

Synd att inte fler vill! verkar inte vara så stort intresse för just restauranger!? 
    Vi är så många i tråden men inte många som är sugna på mat!

Jag är själv väldigt svår just nu när ja är gravid! Är kräsen i vanliga fall också... men nu är det katastrof! haha
    Grattis till pojken... =) Vi ska ju också få en liten pojke =)

Iallefall så kan ni ta 10/ 9 För jag e inte säker på att jag kan följa med på lördag för har väldigt mycket sammandragningar nu och idag på maxi va ja nästan säker på att det startat.... men nu har det lugnat sig igen =(  

Men eftersom båda mina barn kommit tidigare än va jag e nu så kan det ju starrta när som och då e det bättre ni tar ett datum där alla tre kan eftersom jag inte alls kan garantera lördag!!!

Men vill väldigt gärna träffas efter bebben kommit.. händer inget i helgen ska jag ju sättas igång på måndag..

Ha en bra dag allihopa
  • 1Ett2Två3Tre

Hej

Nu e jag på väg till förlossningen för igångsättning, så nu hör ni inte av mig på några dagar... men uppdaterar er så fort jag e hemma igen =)

Ha det så bra alla

• 1Ett2Två3Tre

Hejsan

Nu e vi hemma igen.. Max föddes i torsdes 14.23, å allt gick jättebra, helt fantastisk förlossning... känns som jag skulle kunna föda tjugo barn till haha om det gått till så!! Bästa av tre födslar...
    Ni kan tro att han har två stolta storebroser som ska vara med hela tiden =)

Hur går det med träffar runt Helsingborg??? Hade varit kul att träffas med barn tycker jag, kanske hemma hos någon eller nåt sånt...

Ha en bra dag allihopa

• 1Ett2Två3Tre

Hej...

Verkar svårt att få till träffar runt om helsingborg...
    Jag skulle gärna vilja träffas med barn, jag e ju mammaledig och går hemma hela dagarna så hade varit kul att fördriva tiden lite då... men ni andra kanske jobbar??

Nu e Max snart två veckor gammal... helt sjukt va tiden går snabbt... man får lite ångest och vill stanna tiden...

Nu ska vi till Bvc för mätning och vägning... =)

Ha en bra dag alla...

• 1Ett2Två3Tre
    ÅzaLu skrev 2010-09-21 19:38:51 följande:
    Jag ses gärna... är ju också mammaledig till Isaac som kom  den 4 septem,ber =) vi kan väl försöka få till någon träff... gärna då min dotter är på dagis.... hon börjar dagis om två veckor tis-tors 9-14
    Oj då e våra söner nästan lika gamla =) Va roligt!!
    Jag kommer lämna mina pojkar på dagis mån till ons 9-14, så kanske kan träffas en tis eller ons då??
    Rut86 skrev 2010-09-22 10:37:21 följande:
    Hej! Hittade precis den här tråden. Jag skulle gärna hänga på en fika i/ omkring helsingborg. Jag har en son som är åtta månader. Känner inte så många här i Skåne så det hade varit roligt!

1Ett2Två3Tre: Såg att du bor i Mörarp, det gör jag oxå!

Ha d!
    Hej

Fy va roligt att du också bor i mörarp... jag känner ingen här i mörarp tyvärr... Så det hade varit trevligt att få en vän här så man slipper ta bilen var gång man vill umgås med någon =)

Hur vill ni andra göra då?? Ska vi fika någonstans eller ska vi träffas hemma hos någon???

Ha en bra dag allihopa
  • 1Ett2Två3Tre
    EllaAnette skrev 2010-09-22 15:30:24 följande:
    Jag får väl avstå tillsvidare eftersom att jag inte är hemma på dagtid ännu...hoppas att ni andra får det skoj!
    Men vi kan ju träffas på en helg också eller senare på dagen... med eller utan barn... kom bara med förslag så får vi fixa nåt ju =)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!