Inlägg från: 1Ett2Två3Tre |Visa alla inlägg
  • 1Ett2Två3Tre

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

erinny skrev 2010-07-23 09:00:05 följande:
    så igår blev det att åka in akut då jag hade över 39 grader med panodil och sjukligt ont i ryggen sedan tisdagen.. Nu äter jag starka antibiotikatabletter och blivit förbjuden att anstränga mig under tio dagar..
    Hade jag kunnat hade jag utan tvekan spolat fram tiden 2 veckor
    Ajdå, hoppas du kryar på dig {#emotions_dlg.flower}
  • 1Ett2Två3Tre

Kollade shrek 3d med ungarna på bio idag i helsingborg, mycket uppskattat var det =) fast min treåring va helt emot dom dära glasögonen men han satt fast spikad ändå och kollade Skrattande

Hoppas att det är bra med alla... kramis {#emotions_dlg.flower}

• 1Ett2Två3Tre

Ja jag vet, försökte sätta på honom dom hela tiden men så fort han tog bak huvudet mot ryggstolen så gled glasögonen fram och ramla av hehe lite för stora... konstigt han inte blidde snurrig, jag testade också utan men man kände sig ju helt yr i skallen...

Jag ville också så gärna gå å se toy story 3 för mina ungar har älskat dom två första. Men jag ska ju sättas igång den 30 aug så e nog inte så sugen att sitta där jätte gravid... så får skicka pappan å barnen istället.. så får ja å bebben se den på film hemma sen =)

• 1Ett2Två3Tre

Hejsan

Ja mammakläder e inte roligt längre att köpa, det finns ju typ bara på h&m , fan man skulle blivit kläddesigner och gjort mammakläder, då hade man nog blivit rik. Frågade på H&M på väla om det fanns fler affärer med mammakläder, vet ni va hon sa, nää men du kan gå till den nya affären och köpa störrekläder så passar de nog...ehh skämt eller???

Det som stör mig nu e att jag skulle vilja ha lite amningströjor till efter grav, men då kostar en vanlig bomullströja (svart) 500 spänn på babyland ... för en helt vanlig svart tröja med hål i mitten... skamligt!!!

• 1Ett2Två3Tre
    knasbubblan skrev 2010-07-25 09:58:03 följande:
    Handlade amningslinne och någon amningstop på Ullared för en billig peng i våras. Annars har jag i dagsläget tillgång till ett långa tights och två pirattights att ha när jag är ute tillsammans med två tunikor och två klänningar. Allt annat är för litet eftersom det bara är 9 dagar kvar till bf.

En arbetskollega till mig har tillgång till en gravidlåda med kläder i olika storlekar där jag har kunnat låna och sen lämna tillbaka, har fyllt på med lite av sånt jag inte vill ha till nästa graviditet. Denna låda skickas sedan runt mellan kompisar som är gravida och man behöver inte köpa så mycket själv. Himla bra idé! Glad
    I den lådan låg även ett linne där tjejen som haft det klippt ut två hål för brösten. Så man kan ha en tröja över och kunna amma utan att visa hela magen! Bra budgetvariant! Flört
    Har faktiskt bestämt att jag ska åka till ullared på fredag så då kanske jag hittar amningströjor där...visste inte de hade det =)
    erinny skrev 2010-07-25 11:12:40 följande:
    Det finns bra med pengar att tjäna på att göra mamma- och flickkläder i samma tyg.
    Själv tycker jag det är kul om jag och dottern har kläder med samma tyg.. Jag med en tuff tubklänning och hon med en söt sommarklänning. Kan bli rätt kul när man är iväg på något speciellt och det underlättar ju för alla nya när de kan koppla ihop oss två=)

Det finns faktiskt lätta mönster till amningstoppar. www.burdastyle.com har dessutom ett gratismönster. Finns ju inget bättre tillfälle att prova på iaf..=)
    Sy hade jag ju inte kunnat, suger på sånt! hehe

------------------------------------------------------------

Ni som brukar vara i ullared, finns där mycket till bebisar, typ sängläder å såhär??? Har varit där innan men aldrig kollat efter saker till bebis utan mer till större barn.
  • 1Ett2Två3Tre
    SaraKlippan skrev 2010-07-25 20:56:52 följande:
    Ullared har mycket sängkläder och täcken o kuddar... ja typ allt du behöver till en liten... var där o kikade lite i våras... ska dit till hösten o handla allt som behövs :) 
    Åhh perfekt ju!! Nu längtar jag verkligen.. =)

Hoppas bara det inte är så himla mycket folk bara ..
  • 1Ett2Två3Tre

Hej hej

Det lät gott med den där resturangen i klippan =) .. Kanske ska bestämma något inom kort???

Ohh ullared vill jag också med till...Har också en bil som tar sex passagerare, så jag kan allitd plocka upp dom som bor nära helsingborg. Jag tankar gratis hos min pappa så ni åker gratis med mig =)

Ska ju ha bebbe om tre veckor men förhoppningsvis blir det lite senare i höst som vi ska åka??

• 1Ett2Två3Tre

Hej.. ja blir det nästa helg kan jag följa med =) Ska ju sättas igång om två veckor  =)

Jag kör från mörarp till klippan men sen e jag helt lost om var det ligger..

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!