tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hade jag kunnat hade jag utan tvekan spolat fram tiden 2 veckor
Kollade shrek 3d med ungarna på bio idag i helsingborg, mycket uppskattat var det =) fast min treåring va helt emot dom dära glasögonen men han satt fast spikad ändå och kollade
Hoppas att det är bra med alla... kramis
Ja jag vet, försökte sätta på honom dom hela tiden men så fort han tog bak huvudet mot ryggstolen så gled glasögonen fram och ramla av hehe lite för stora... konstigt han inte blidde snurrig, jag testade också utan men man kände sig ju helt yr i skallen...
Jag ville också så gärna gå å se toy story 3 för mina ungar har älskat dom två första. Men jag ska ju sättas igång den 30 aug så e nog inte så sugen att sitta där jätte gravid... så får skicka pappan å barnen istället.. så får ja å bebben se den på film hemma sen =)
Hejsan
Ja mammakläder e inte roligt längre att köpa, det finns ju typ bara på h&m , fan man skulle blivit kläddesigner och gjort mammakläder, då hade man nog blivit rik. Frågade på H&M på väla om det fanns fler affärer med mammakläder, vet ni va hon sa, nää men du kan gå till den nya affären och köpa störrekläder så passar de nog...ehh skämt eller???
Det som stör mig nu e att jag skulle vilja ha lite amningströjor till efter grav, men då kostar en vanlig bomullströja (svart) 500 spänn på babyland ... för en helt vanlig svart tröja med hål i mitten... skamligt!!!
Någon som vill hitta på något lite närmare Helsingborg???
Vad händer den 17??
Hoppas allt är bra med alla
Hej hej
Det lät gott med den där resturangen i klippan =) .. Kanske ska bestämma något inom kort???
Ohh ullared vill jag också med till...Har också en bil som tar sex passagerare, så jag kan allitd plocka upp dom som bor nära helsingborg. Jag tankar gratis hos min pappa så ni åker gratis med mig =)
Ska ju ha bebbe om tre veckor men förhoppningsvis blir det lite senare i höst som vi ska åka??
Hej.. ja blir det nästa helg kan jag följa med =) Ska ju sättas igång om två veckor =)
Jag kör från mörarp till klippan men sen e jag helt lost om var det ligger..