tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Inlägg #666 hehe...
Inlägg #666 hehe...
Ska vi inte se om vi kunde få ihop till en träff i Klippan också i så fall? Jag var ju nere i Malmö förra helgen på Vagabond och det är trots allt 1,5h körning, enkel resa, och det är ju inte billigt med bensinen heller. Skulle vara trevligt om det kunde bli träffar lite utspritt över länet så vi kan turas om att köra lite längre.
Det som vi pratat om är (lägg gärna till om jag glömt nåt):
* Rackis (grekiskt) i Klippan - 20/21 aug?
* Mongolisk afton, Malmö - 20/21 aug?
* Restaurang i Helsingborg
* Ullared - sept/okt
Vad gäller Ullared, vill folk åka bil eller, som nån sa, ta bussresa?
Själv föredrar jag nog bil med tanke på att man blir mer oberoende och man kan ju självklart samåka.
Ska vi försöka sätta upp några datum så vi kan planera in några träffar?
Just det ja, glömde en sak:
* LADIES NIGHT - i November, Malmö eller Kristianstad
Okej, det verkar som om förslaget ang. 20-21 är för snabbt inpå för många, skulle vi skjuta på det eller tror ni att det finns några som kan då och ändå vill gå även om det inte blir jättemånga som kommer? Kanske skulle vi ta en intressekoll först och se hur många som kan och var de kan, dvs. Malmö eller Klippan.
Skulle personen som kom med förslaget kanske kunna "hålla i träffen", dvs. sätta ett datum, kolla vilka/hur många som kommer, ev. boka bord etc? Känns lättare än om jag skulle försöka pussla med alla träffar härifrån Så SaraKlippan kanske kunde "ansvara" för träffen i Klippan och Erinny för den mongoliska aftonen etc? Jag skulle tro att det blir smidigast för alla att göra så, om det är okej med er?
Jag kan ta på mej att organisera upp Ullaredsresan, vill dock ha lite förslag på när folk har lust/möjlighet att åka så kan jag utgå från det, välja datum efter vad flest kan etc. Själv vill jag åka i sept/okt och inte på helger då min sambo jobbar alla helger och jag inte har tillgång till bilen då. Nån som har förslag? Annars sätter jag upp ett prel. datum och ser vilka som hoppar på!
Är det nån som kan Ullared på vardagarna? Vi kanske får göra så att vi sätter ihop två resor, en helg och en vardag så det passar alla.
Jo, jag tänkte på en restaurang i Hässleholm. Den heter "CATS" och ligger vid biografen, verkar vara ett supertrevligt ställe, jag har inte hunnit äta där ännu men deras meny ser otroligt lockande ut med flera generösa vego-alternativ :)
Kanske kunde vara något?
Som det ser ut nu så kan jag iaf alla dagar utom den 4/9 :)
Grekisk Restaurang Klippan.
www.rackis.net/
Fredag den 27/8
SaraKlippan
vackert udda
Lördag den 28/8
SaraKlippan
vackert udda
Fredag den 3/9
SaraKlippan
vackert udda
Lördag den 4/9
SaraKlippan
Fredan den 10/9
SaraKlippan
vackert udda
Lördag den 11/9
SaraKlippan
vackert udda
Jag hoppas bara inte det luktar för mycket "grekiskt" inne på restaurangen :P Då vet jag inte om jag kan sitta kvar, hehe ;) Men jag hänger med för jag vill gärna träffa er tjejer så då får jag bita ihop :)