Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Sova sova sova va Skydiver . Det är väl verkligen er väl unt!
Hej Mr C och välkommen till vår lilla tråd Här är en Töjnabo med en 3,5 åring, en 16 åring och en 17½åring (som i vanliga fall sköter sig utmärkt men som just nu har en liten "utbrytarperiod") I vårt radhus bor även sambon och en katt.
Korfu: anledningen till att jag kan vara ledig är att jag inte jobbar med bokslut överhuvudtaget längre. Vilket är väldigt befriande :)
Har däremot några hektiska dagar nu när "mina" områden ska stängas. Men sen väntar 11 dagars vila och ledighet!! Wunderbar!!
idag tror jag att Astrid Lindgren barnakut slog världsrekord. Theo har dragits med en svullen pungkula och nu tyckte vi att det blivit värre helt plötsligt. Enligt rådgivningen så ska man åka in och kolla upp, så var ju bara packa väskan och dra in till sjukan. Vi åkte hemifrån 18.40 och var ute och hemma igen 19.49. Det tog 25 minuter från att vi klev in där. Tror aldrig jag har hört talas om det gått så snabbt där!! Va tydligen rätt dag att åka till akuten.
Diognos är ställd och det är tydligen en liten läcka in till pungen där vätska smiter in. Alltså inget akut och inget man gör något åt på rotmos. Blir däremot remiss till kirurgen som kommer att titta på det och eventuellt blir det operation då det sällan går över av sig självt när dom får det efter att dom fyllt 3 så vi får se vad det blir av det.