korfu: men inte har ni väl 10 timmars arbetsdag på företaget där du är... eller du tänker just i bokslut? Men det låter ju som du trivs jättebra för övrigt, så om 80% funkar med tjänsten skulle det vara kanon!!
Igår tog jag en "day off" eftersom det fortfarande är tydligt semesterlugn på jobbet och lönekörningarna inte drar igång förrän till veckan. Vanligtvis är det ju det Pias del, men hon har semester i 2 veckor till. Så vi drog till Lådbilslandet igår tillsammans med farmor och farfar. Vilket toppenställe för bilälskande barn. Nu är ju Theo oxå det men oxå en riktigt fegis så han vågade bara sätta sig och trycka på gasen en gång sen flög han ur traktorn och skulle minsann INTE åka nån mer lådbil... Jaa, han e rätt speciell, den här lilla mannen. Men fanns ju lite annat man kunde göra och karusell, tåget och grävmaskinen gick bra. Och titta på alla lådbilar va väldigt bra. Trots att vi va där i 4 timmar så vågade han inte iaf . Men vi vet ju sen tidigare att Theo har lååååång startsträcka på allt som är nytt.
Jag köpte ju skridskor till Theo på loppisen va var på för ett par veckor sen och nu har han hittat dom, så ca 5 ggr om dan står Theo på hallmattan med skridskorna på fötterna, sin hockeyklubba och pucken riggad... Gissa om han längtar till vintern och isen! Men snart kan han få gå på hockey iaf, för på måndag går grabbarna på is och fredag har Chrstian första matchen för säsongen. Man är ju lite knäpp som längtar till hockeysäsongen, men är ju så himla kul nu när dom är stora.. är ju liksom riktig hockey!
Nää, nu ska jag sticka till Sats och riva av en CorePuls och sen ska vi till farmor och farfar på middag.