Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Hallå!! Jaa, Camabo, precis så är det jobb, sova, jobb, sova och knappt det ens blir ett inlogg på fejjan...
Det har varit jäklarns mycket fest sista två veckorna. Och förra helgen när vi trodde att vi skulle på dop-kombinad 30-årsskiva så visade det sig när vi satt där i kyrkan att det även blev bröllop. Jättekul överraskning!! Kan iofs tänka mig att resp föräldrar kände sig lite dragna vid näsan som inte hade fått förmånen att bli informerade heller. Men riktigt bra fest blev det iaf.
Och i måndags var det konferens med jobbet inkl övernattning. Riktigt bra arrangerat och en jäkla kul fest på kvällen men för en gångs skull var det vuxenpoäng på mig så jag slutade häva sprit före 12 och va isäng vid 2...men det var långt ifrån alla som va så smarta. Tunga huvuden vid frukosten dan efter
Den här helgen är lugn och sansad. Idag bara vila och ikväll kommer en kompis med ny sambo på middag. Dom bor i Falun till vardags så man får passa på när dom är i stan och snurrar.
Imorron blir det hockey för hela slanten. Theo är jätteglad att Christian för en gång skull har match på dan. Alla matcher har legat kl 19 och det är ju lite sent för Lilleman men imorgon får han äntligen följa med och titta på hockeygrabbarna OCH ismaskinen!!!
Hur känns det på nya jobbet Camabo?
Ett litet tillägg om barnomsorgsavgiften... en viss del är även obligatorisk för 3 åringarna... Vi fick sänkt avgift från augusti ( tror jag det va) från 1260:- till 945:- pga av ett antal timmar i allmän förskola och detta är tydligen under försök...