Klwa: eftersom jag hade missat att du skrev "här är en sollentunapappa...." så levde jag med fördomen att det är uteslutande tjejer som halkar in i såna här forum... och därav tanken hmmm... 2 tjejer i familjen (du nämnde nåt om din fru som hade fått springa ut från nåt kondis när hon var gravid) med barn... dom va ena riktigt moderna som skaffade sig barn för flera år sen. Det här med barn och homosexuella har ju liksom aktualiserats nu, sista åren... Men alltihopa ett stort missförstånd för att jag inte hade läst ordentligt.
GRATTIS Mum till att få visa leg på systemet!! Jag har ju alltid sagt att jag tycker att du ser yngre ut än din egentliga ålder
Och vad gäller kötänket så tycker jag som dig mum, man köar väl till var och en apparat...
Och vad gäller det där med öppnande av en ny kassa har jag bestämt mig för att jag tycker att man "flyttar" över i ny kö enligt ordningen man stod i gamla. Jag tycker inte det är fair att den som står sist i kön plötsligt hamnar först... jag är nog en stark rättvisemänniska i såna här sammanhang. Det värsta jag har varit med om i kö-situation va på Willys för några år sen. Jag ställer mig i kö (ganska många i kön) och mellan kassorna står en man med en vagn med varor. Vår kö trillar på i sakta mak och precis när jag ska börja lägga upp mina varor på bandet då kommer mannnes fru med tydligen deras sista vara. Vad händer?!! JOO, dom tar sin kundvagn, kliver in framför mig och flyttar på mina första varor och börjar packa upp sina grejer! Gissa om lång haka!!!!Jag sa vänligt med bestämt att dom faktiskt får stå i kö som alla andra, men fick till svar på rätt svår svenska att dom minsann hade bråttom och att jag gått kunde lugna ner mig lite. Jag blev så jäkla irriterad så jag tog bort deras varor men dom gick hårt ut och svensk som man är så ville jag inte ha nån scen och framförallt inte nåt handgemäng med polistillkallelse som följd, så jag släppte situationen. Men klart störd över fräckheten och nonchalansen!