Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Johanna har ju inte nåt syskon som kan göra henne mammig, skyller på amningen. Jag har ju ändå varit borta en del från henne, med kören och mina kompisar och jobbresor och sena kvällar, så det borde gå bra med pappa, vi delade lika på föräldrarledigheten och Thomas var faktiskt hemma längre, än jag var och vi bytte blöjor båda två och vi försöker natta båda två, går bäst när inte jag är hemma. Och Johanna hade semester med pappa själv en vecka nu i somras, funkar utmärkt med pappa när inte jag är hemma, jag får flytta ut på gården i tält ha ha !!
Ja skall bli intressant att se om jag får den tjänsten där jag var i går, där jag är nu är jag inhyrd som konsult och vår veliga ekonomichef rätt ny, men har ändå varit där lika länge som jag, om de skall ha mig som konsult. Men jag tänker ställa dem mot detta ett fast jobb inom en bransch som är mig varmt om hjärtat, spännande vecka. Och tyvärr ett lite mer tråkigt besked också, min läkare som jag frågat en del om provrörsbefruktning skall ringa mig på måndag, men sa att det kommer att bli tufft för min lilla kropp och tvillingar kan jag glömma att jag klarar med tanke på allt som varit, så det blir ett intressant samtal på måndag.
På måndag börjar kören, se om Thomas får Johanna i säng utan att jag är hemma, det blir intressant. Det brukar gå efter ett par måndagar. Nyttigt att de två får vara själv.