Camabo, var trist att det skall strula sig, tekniken ja den är bra när den funkar, annars är papper och penna bäst.
Har du ditt extra jobb även på sommaren ? Aldrig semester från det ?
Vi har varit på Junibacken med 150 tusen andra idag och helt slut är man, men Johanna hon var full av energi och pippiteatern var bäst tyckte hon, som älskar pippi. Hon tror verkligen att pippi bor på Gotland på riktigt och bara är och hälsar på, ja de har fantasi de små.
I morgon blir det nog en hemmadag, men det skall bli lite bättre väder och då far vi nog till stranden och det känns avkopplande. Jag vill gärna ligga vid stranden, men vi är inte helt eniga om det i vår familj, men eftersom jag har minst semester så blir det mest jag som bestämmer ang denna vecka.
Vi har bokat plats för husbilen v 32 på Astrid Lindgrens sagovärld och det blir två dagar i parken, paradiset för denna älskare av Astrid Lindgren som Johanna är och sen bokade jag lite lyxig frukost på restaurangen i campingen. Är det semester, så är jag väldigt lat, när det gäller matlagning, tycker man skall njuta av livets goda, därför gillar jag utlandsresor bäst, då behöver man inte städa, laga mat eller bädda, vilket man gör och behöver hemma.
Är trött och skall försöka sova nu