Inlägg från: strojes |Visa alla inlägg
  • strojes

Lite slö idag efter kräftskivan igår. Vi var ca 30 vuxna och 10 barn som dukat långbord på gatan mellan husen. Och tur med vädret om än lite kyligt på slutet (vi plockade ihop vid midnatt). Supertrevligt hade vi och det var ca 13-14 hus representerade av 17 totalt.

Fråga politikerna Valet 2010 www.familjeliv.se/Val2010/
  • strojes

Öppna förskolan Kosmos i Rotebro har klädbytardagar 7-9 oktober. På torsdagen brukar hon öppna 14 och ha öppet till 17-18. Fredagen öppet hela dagen tror jag ca 10-17 och på lördagen är det 50% på kvarvarande saker öppet 10-14 ca.

Öppna förskolan Svartmyran har också klädbytardagar snart men datum och tider kan jag inte just nu så jag återkommer.

Edsbergskyrkan brukar ju också ha klädbytardagar.

• strojes

Stor loppis på Lantgårdsvägen nu på lördag 11-15. De håller till på Lantgårdsvägen 32-96 samt parkvägen runt området.

Och på söndag har brandstationen öppethus för er som inte sett annonsen i Lokaltidningen.

• strojes
    MUM CC skrev 2010-09-09 09:13:48 följande:
    Brandstationen är inbokad, vi har missat det varje år innan tyvärr. Ska bli kul! Min kompis kommenterade detta med: "Vad bra, något för både barnen och oss att titta på!"
    håller med dig! vi kommer vara där till 11 då de öppnar, brukar bli mycket folk fram på em.
  • strojes
    MUM CC skrev 2010-09-09 09:24:58 följande:
    OK, bra att veta. Tänkte nog också vara där vid öppning eftersom 2 av barnen ska sova efter lunch. Då syns vi!
    Japp. Vi kommer cykla dit med tjejerna. Det är så skönt att inte ha någon em-vila att ha hänsyn till längre. Ingen vagn som måste tas med.. bara att stoppa småtjejerna i cykelkärran och så får stora tjejen cykla.
  • strojes

camabo: Jo, det går bra att handla med båda. Har tom handlat med alla tre själv! utan att lämna Malin på minihuset...

• strojes

Välkommen ninnnna!

Jag bor i hus i Viby tillsammans med make och tre härliga tjejer (05:a, 07:a och 07:a). Har bott här i drygt fyra år och trivs kanon med skogen inpå knuten.

Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!