Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Mondino: Jag är en av familjelivs guider. www.familjeliv.se/Forum/guider.php
Mondino: Jag är en av familjelivs guider. www.familjeliv.se/Forum/guider.php
Har för mig att någon frågade om Runans klädbytardagar. Första helgen i oktober brukar de ha det.
Lite slö idag efter kräftskivan igår. Vi var ca 30 vuxna och 10 barn som dukat långbord på gatan mellan husen. Och tur med vädret om än lite kyligt på slutet (vi plockade ihop vid midnatt). Supertrevligt hade vi och det var ca 13-14 hus representerade av 17 totalt.
Siljelin: Var ska Jessica gå på gymnastik?
Öppna förskolan Kosmos i Rotebro har klädbytardagar 7-9 oktober. På torsdagen brukar hon öppna 14 och ha öppet till 17-18. Fredagen öppet hela dagen tror jag ca 10-17 och på lördagen är det 50% på kvarvarande saker öppet 10-14 ca.
Öppna förskolan Svartmyran har också klädbytardagar snart men datum och tider kan jag inte just nu så jag återkommer.
Edsbergskyrkan brukar ju också ha klädbytardagar.
Stor loppis på Lantgårdsvägen nu på lördag 11-15. De håller till på Lantgårdsvägen 32-96 samt parkvägen runt området.
Och på söndag har brandstationen öppethus för er som inte sett annonsen i Lokaltidningen.
camabo: Jo, det går bra att handla med båda. Har tom handlat med alla tre själv! utan att lämna Malin på minihuset...
Välkommen ninnnna!
Jag bor i hus i Viby tillsammans med make och tre härliga tjejer (05:a, 07:a och 07:a). Har bott här i drygt fyra år och trivs kanon med skogen inpå knuten.