Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
På Runan. Söndagmorgnar vid niotiden.
Förresten, ni som frågade om katten. Tristan är nu bortlämnad för omplacering. Togs emot av en trevlig ung tjej som föder upp innekatter och omplacerar kaniner. Men även katter i vissa fall. Har inte hört något än om hur det gått, för som hon själv sa så kollar hon inte mailen så ofta, men hoppas på att snart få en uppdatering om hur det går. Det lät som om han skulle börja få gå ut så småningom och även komma in i huset om det funkar med hund och övriga katter. Just nu bor han i en egen liten del av huset. Vet inte hur lätt det blir att omplacera en halvgammal katt, men efter vad jag hört av flera finns det i alla fall gott hopp om att han slutar kissa inne när han får byta miljö och bo utan barn. Fick även höra ett skäl att skaffa äldre katt som jag aldrig tidigare hört: på så sätt är man ju inte bunden för 15-20 år framöver utan kanske bara 5-10. Låter ju vettigt, men jag hade då aldrig tänkt att någon skulle vilja ha något annat än en kattunge :o)
Lilla Findus skuttar glatt kvar här hemma och tillbringar mesta tiden på och runt gatan :o( där hon väl blir överkörd en dag. Kanske. Men just nu kelar hon mest med alla hon möter. MumCC, har sett henne förfölja dig och Clara :o)