Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
5088, tänker på er. Vet inte vad mer jag ska skriva.
Tror inte att man kan förstå vad ni går igenom om man inte själv har varit där, men fårstår förstås vidden av det hela. Ta hand om er!
5088, tänker på er. Vet inte vad mer jag ska skriva.
Tror inte att man kan förstå vad ni går igenom om man inte själv har varit där, men fårstår förstås vidden av det hela. Ta hand om er!
Ja, jag ärju i Kuala Lumpur, men det vet ni ju redan...
Har precis hållit mina föreläsningar, sååååååå skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TJOHO!!!!
Nu blir det party tänkte jag säga, men med tanke på att jag typ bara sov 2-3 timmar i natt så lär jag totaldäcka ganska snart efter middagen, som jag tyvärr måste äta med arrangören... och vara så trevlig och social ni vet...
Imorgon till Sinagpore och träffa kompis (och övertyga massor med barnläkare att de faktiskt SKA transplantera en barn), just det, jag är ju inte läkare... hmmmmm, jo men de lär ju verkligen tycka att en 35-årig tjej som inte är läkare ska säga vad dem ska göra! Politik! Verkligen inte mitt favortiområde! Fick höra när jag bodde i London att jag var så svensk, dvs var för rakt på sak. Inte riktigt "the asian way"!
Ha det så bra allihopa!!!
Jobbigt med Armica. Kom dem på elt plötsligt att dem skulle på utflykt?
Hur är det med Nova då?
Oscar är inne på sin 7:e dag på förskolan, och han har lämnats 3 ggr på morgonen nu, och det verkar gå bra, skönt!
Oj, vad ni har skrivit!!!
Känner igen mig i så mycket du skriver Camabo... Och sova eller ej gör HELA skillnaden!
Tror nog att jag kan slå dig i grubblerier... eller lika plats kanske?! Har ganska nyligen skaffat bettsken (jaaaa, känner mig bara såååååå gammal!), eftersom jagv trycker tänder så när jag sove, så pass att dem går sönder...