Mondino var bra Leva Livet kvar, en tur tillbaks till 80 talet, kul att få en kväll på tu man hand. Det var längesen Thomas och jag fick det, har ju varit sjuk men nu fått en kanonbra astmamedicin utskriven av lungläkaren på Danderyd och genom ett trollslag, känner jag mig pigg som en stutsboll och hostan vart tog den vägen ? Kanske nåt de borde testat på vårdcentralen här för ett par månader sen, överväger att stämma dem, när allt är slut, för allt mediciner jag ätit i onödan och så som de behandlat mig, orkar inte ta det här, så blir det nog så.
Vi var och åt på en libanesisk restaurang i går och det var jättebra mat. Vilka minnen man har till låtarna i alla fall jag, jag kände att varje låt i musikalen har jag ett minne till.
Idag blir det en tur till min mamma och där firar vi Thomas och Johanna ännu en gång, sen är det slut på födelsedagsfirandet för denna gång, själv blir det nästa gång i april då jag fyller år, men det är inte så mycket att fira att man blir äldre numera ha ha !!!
Jag känner mig i bättre fysisk form än tidigare och undrar vad detta är för medicin, men jag är glad, orkar mer än nånsin. Kanske nåt lurt ?? Ja ja det lär visa sig. Man får glad åt det lilla.