jo att vara positiv till nya projekt är alltid bra, just nu är jag ensam person ¨på två personers jobb, men jag är också inte gnälltypen på jobbet, vet dock att jag får jobba halvt ihjäl mig för att bokslutet skall vara klart den 10 jan, men jag är ju bara människa och inte mitt fel att företaget inte rekryterat folk i tid. Så det blir nog bra i slutändan i alla fall.
Jag var och gjorde lungröntgen i går, och tänk de hittade spår av lunginflammation där, tänk va bra, att man låg på en halvtimme för att överhuvudtaget få en tid på Edsbergs Vårdscentral, skam den som ger sig.
Vi har haft en lugn nyår, Johanna testade sin snowracer idag och det var toppen. Blir mer sånt i morgon och jag mår mycket bättre idag än igår. Målen för 2011 är att bli frisk från hostan och att få ett jobb lite närmre där jag bor eller så kanske jag löser det på annat sätt, vem vet. Har lärt mig en sak, att inte ta ut saker i förskott i alla fall, för man vet aldrig vad som händer i morgon. Det är hostan och så som jag mått i höst, som gett mig den insikten.
Vi går in i ett nytt decinum också och detta som varit är nog det mest händelserika i mitt liv i alla fall, har varit med om så mycket, så det man fattar det inte själv.
Vi har firat en lugn nyår hemma och tar nya tag på nya året. Gott slut och god fortsättning på ett härligt 2011 och det jag vet är att vi skall till värmen i juni.
Ha ett jättebra 2011 och hoppas att er nyår varit bra.