Inlägg från: strojes |Visa alla inlägg
  • strojes

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Nä, nu måste jag gnälla en massa blääää. Vi har fått hem sådana där vita äckliga små uslingar som man typ aldrig blir av med känns det som.... Demon
    Har aldrig haft springmask i huset förut, och då är äldsta tjejen snart 7 år (ganska vanligt bland förskolebarn). I fredagskväll upptäckte vi mask på Malin. I väg till apoteket på lördag morgon och sedan behandlades hela familjen. I går kväll upptäckte Magnus levande maskar hos Linda, 4 dagar efter behandling! BLÄÄÄÄÄÄÄ! DemonDemon

• strojes

GOD JUL!!

Linda                                                             Malin                                            Sara
  • strojes

Hittade en gammal bild från en träff i september 2007:

• strojes

Men vi borde försöka få ihop nån träff i vår tycker jag!
    Med eller utan barn... vore ju så kul att träffas igen.

• strojes

Är det någon som råkar ha en Naturkunskap A liggandes? Jag skulle vilja låna i så fall för att repetera lite innan jag ska läsa B-kursen till hösten.

• strojes

Kul med lite nytt folk här inne! Då kanske det kan bli lite liv här igen

Jag bor i Viby med make och tre härliga tjejer: 7 år , och tvillingtjejerna som nu är 4 år.

• strojes

any: jobbar du fortfarande eller är du sjukskriven? Jag blev helt sjukskriven kring v25-26 någonstans.

• strojes

När fick ni veta att det var två bebisar på g? Mår du bra eller har du mycket krämpor?
    Vi fick vårt besked på rutinUL i v18 så det blev en rätt stor chock då. Ingen av oss hade ens tänkt åt det hållet, det fanns liksom inte på världskartan för oss.

• strojes
    SallyBlixten skrev 2012-05-03 13:20:42 följande:
    Jag Den är inte pinfärsk (utgiven 2003) men den får du gärna låna. (Jag har B oxå).

//  
    B-kursboken har jag fixat redan. Du kan väl skicka ett privatmedelande till mig med din adress och mobilnr och när du är hemma de närmaste dagarna. Jag har tex tid att hämta den imorgon, i helgen har jag dock lite svårare att hinna med.
  • strojes
    any19877 skrev 2012-05-02 22:19:21 följande:
    Jag förstår precis hur ni mådde:) vi fick veta i v 7-8 pga jag blödde och trodde att jag hade fått missfall men det visade sig att det var två bebisar;) vi blev chockade såklart men samtidigt väldigt lyckliga. Jag kommer ihåg att jag skrattade under flera minuter och kunde i te ens lugna ner mig;)
    När föddes dina tjejer? Är det två eller ettäggs ?
    Tjejerna är födda i v38+6 (igångsättning) och när de föddes var vi helt säkra på att det var tvåäggs men när de blev större blev de mer och mer lika så vi är rätt säkra på att de är enäggs.
  • strojes
    Gossii skrev 2012-05-04 20:57:36 följande:
    haha ojdå :p Har inte läst igenom hela tråden, missade lite :P
    Det är ganska blandat folk här inne. Finns de som har små barn och det finns de som har tonåringar. Här är alla välkomna.
  • strojes

Håller med korfu08, min äldsta börjar 1:a klass till hösten... det var ju nyss jag gick barnvagnspromenader med henne när hon skulle sova middag (hon vägrade sova inne i sin säng så det var promenader som gällde typ varje dag...).

• strojes

Välkommen tillbaka BeccaGrodan!! Då kanske vi får se lite mer av dig här inne framöver? Glad 
    Var ni ska börja...längst in, längst ner i högarna förståss för det är ju där det man behöver alltid ligger....Flört

• strojes

Välkommen MamasTvåSmå! Vart i Sollentuna går flytten?
    Jag bor i Viby med man och tre tjejer födda februari 2005, november 2007 och november 2007.

• strojes

Kul att lite nytt folk kommer in och livar upp tråden. Så här mycket liv var det länge sedan det var... Skrattande

Jag bor i Viby med man och tre härliga tjejer som är 7 år, 5 år och 5 år. Är dock inte Sollentunabo från början, hamnade här med maken när vi skulle sälja 1:an i Kista. Köpte hus för 6,5 år sedan och trivs kanon med skogen inpå tomten.

Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!