Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

Inte långt kvar

• Nandez
    Aniiee skrev 2019-12-16 23:00:06 följande:
    På torsdag blir det storhandling till jul. Idag ska vi se The Man Who Invented Christmas.
    Var den bra?
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-17 09:40:22 följande:
    Ja,det är klart att de också ska ha jul.  smile1.gif
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-17 09:41:23 följande:
    Här blir det nog storhandling på fredag. Och handla de sista julklapparna.  smile1.gif
    Vi är klara med julklapparna.
  • Nandez
    Rödtjärnens Anna skrev 2019-12-17 10:43:24 följande:
    Hej hej från kaoset hos Perssons.

Här julpyntas det för fullt, städas skåp och lagas mat. I dag är det köttbullar som ska göras till julafton. Förhoppningsvis blir det den stora julklappshandlingen I morgon, och inköp av lite julmat och dricka.

Och mitt upp i alltihop håller jag på att ta körkort. Igår skrev jag teoriprovet (klarade det med bravur!) och imorgon har jag mitt uppkörningsprov. Jag börjar fundera på vad jag gett mig in på så här innan jul 2019 (har haft nästan 24 år på mig att ta det där körkortet och först nu, under julstressen väljer jag göra proven)

Till råga på allt kom min kära gubbe hem i morse och så "Jag tror jag har feber, jag har jätteont i halsen".. Nääää inte nu!!! Jag orkar inte!

Sitter här och tar en kopp kaffe och försöker andas. Tankarna virvlar... Vad ska jag de svägerskans 8 åring, skickade jag med extra kläder till förskolan i morse, hur kör jag i rondellen vid Coop, jag får inte glömma att rengöra ugnen... Andas Andas Andas!!!
    Hoppas att uppkörningen går bra

Andas lungt.
  • Nandez
    fluu skrev 2019-12-17 15:16:54 följande:
    Tack!

Åh, har du också marsvin! Vilken ras föder du upp?
    Vassego
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-18 08:57:53 följande:
    Önskar jag vore det också.
    Ja, det är skönt att vara klar
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-18 08:58:53 följande:
    Ja.  smile1.gif Jag föder upp self och engelsk crested golden och rex.  smile1.gif
    Föder du också upp eller har du bara till sällskap?  smile1.gif
    Spännande
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!