Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

molly50 skrev 2019-12-12 22:50:07 följande:
    Dottern är lite bättre. men inte jag.
    Men jag känner mig lite piggare efter en ipren.  smile1.gif
    Hoppas att det är bättre idag
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-12 22:50:07 följande:
    Dottern är lite bättre. men inte jag.
    Men jag känner mig lite piggare efter en ipren.  smile1.gif
    Hoppas att du mår bättre
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-14 17:39:21 följande:
    Inte jag heller. Har spyfobi.

Lite. Men är fortfarande hostig och snuvig.
    Men har i alla fall orkat ta in granen och klä idag,i alla fall.  smile1.gif
    Låter bra det
  • Nandez
    Aniiee skrev 2019-12-14 22:47:21 följande:
    Det small till, och nu vet jag i alla fall vad jag ska önska mig i julklapp..... Undrar om familjen har 20k att lägga på datordelar.....

Imorgon ska jag terrorisera lillebror med familj med årets julmats-experiment. Särskilt årets sill. Jag gillar ju inte sill själv så jag måste alltid ha någon som provsmakar.
    Lycka till idag
  • Nandez
    fluu skrev 2019-12-15 15:09:38 följande:
    Igår var stora julpysseldagen! Vi pysslade smällkarameller, änglar, korgar, hjärtan, ljus, pepparkakspynt osv både att ha som pynt och att ge bort i julklapp. Bokmärkesljusen blev jag extra nöjd med, så vi var tvungna att tända ett samma kväll.

Nu är maken iväg och köper julgran åt oss och en pyttegran till marsvinen smile2.gif och sedan ska här pyntas! Fast julgranen får vänta med pynt några dagar. Ikväll ska vi också baka en julkaka som får stå till sig lite till julafton!
    Vad mysigt, jättefina ljus
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-12-15 19:51:38 följande:
    Så fina ljus!  smile1.gif

Mina marsvin har också fått pyntat. De har ett eget rum (föder upp) med både en gran,en stjärna och en ljusstake.  smile2.gif
    Vad gulligt med marsvinen
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!