Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Jag längtar till jul!!!

dejan9209 skrev 2014-09-29 14:19:28 följande:

Nej då kööör på så det ryker ba !:) 

Någon som är intresserad av 3 saker ni bara måste ha på julfikat?
    In och läs julenstid.blogg.se lämna gärna någon kommentar om ni gillar det ni ser.

Snälla, sluta spamma reklam för din blogg. Sätt länken i sidfoten eller nåt. Annars kommer jag anmäla dina inlägg för reklam, och de kommer tas bort.

En gång om dagen räcker...
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Aniiee
    dejan9209 skrev 2014-09-29 14:43:52 följande:
    AniieeTrevlig ton tack hade ingen aning om att man kunde klistra in den på sidfoten men nu är det gjort. :)
    Solig
  • Aniiee

Två små röda luvor och en fårskinnsfäll
    Skumpar runtomkring, skumpar runtomkring
    Gubbarna i stubbarna sa ingenting
    Men det tisslas, tasslas runtomkring

Vi ska plocka kottar till vår spiselhäll
    Hela säcken full, det blir kalt ikväll
    Mössen dansar runt med sina mössor på
    De är sams med katten, närapå

Så, nu har jag skrålat färdigt för den här veckan.

• Aniiee
    molly50 skrev 2014-10-04 15:53:08 följande:
    Åh,den skulle man kanske köpa till dottern på 3 år! Den skulle hon säkert uppskatta.
    Det tror jag är ganska perfekt ålder, faktiskt Solig 

Jag ska klura ut om femåringen vill ha eller om hon är för stor för sånt..... (enligt henne själv, då =P)
    Make your mistakes, take your chances, look silly, but keep on going. Don?t freeze up. - Thomas Wolfe
  • Aniiee
    SLMT skrev 2014-10-04 19:28:58 följande:
    Inhandlat årets första julpynt!
    Sota.
    Make your mistakes, take your chances, look silly, but keep on going. Don?t freeze up. - Thomas Wolfe
  • Aniiee

Får väl vara lite fräck och visa upp den här, för alla doftljusälskare i tråden:

• Aniiee
    Lunah skrev 2014-10-05 20:05:23 följande:
    Vart hittar man dom?
    Varsomhellst där de säljer yc-ljus, om de tagit in det än. Men jag har beställt mitt på casa candles.
  • Aniiee
    Liljan77 skrev 2014-10-06 08:15:07 följande:

Här har vi redan börjat julpynta. Skrattande
    Sonen ville byta gardiner o hittade då en bit jultyg som han klippte i o klistrade fast på sin *tråkiga* lampa.
    Så här är hans julhöghus.
    O självklart spelades det julmusik till. Solig

Awwww =)
  • Aniiee
    NattaLind skrev 2014-10-06 14:57:39 följande:

Ge mig förslag! :) På doftljus i jul-anda. Ville beställa hem, var inne på någon sida och sen försvann det.

Vilka är annars era favoritsidor när ni beställer hem julsaker? Inte just pyssel utan julstjärnor, porslin, tomtar, ljus, filtar, sängkläder - ja allt som får hemmet så där typiskt juligt i ren USA-anda! :)

YC-s julljus är bäst. Tvåa kommer Lily-flames winter-ljus och trea Country Candle. 

IMHO..... Solig
  • Aniiee

Det har säkert gått upp i tråden förut, men orkar inte leta så jag frågar ändå: Är det någon som har koll på årets julkalender? Jag har varit helt lost på julkalendern sen min mamma gick bort, hon hade koll redan i mars eller så varje år.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!