Jag längtar till jul!!!
Jaa, det håller jag med om!
Hm min dotter har alltid fått svar när hon har skickat sin önskelista till tomten. Vi har skickat det som vanligt brev och stoppat i röda brevlådan. I vår stad sätts det upp en speciell röd brevlåda som det står Tomtepost på. Dom breven går till Tomteboda. Ett år fick hon inte svar förräns närmre sommaren men hon fick ändå svar.
Bästa stället att hänga på denna årstid Kul att fler julälskare hittar hit!
@ Fiamedbarn: Grattis!
Oj, bara en månad kvar till Lucia? Vad tiden gått fort nu dom senaste veckorna tycker jag.
Sitter och läser ikapp i tråden och lyssnar på julmusik samtidigt. Lyssnar på Absolute Christmas-skivan på Spotify.
Igår hade jag en mysig dag tillsammans med sonen efter att först ha varit på utvecklingssamtal. Gick runt på stan och såg att flera redan hade börjat pyntat i sina fönster
Var sedan inne i en butik, Royal Design där jag hittade ett ställ med massor av små julgranskulor med namn på bl a. Tyvärr fanns det ingen med dotterns namn på (många namn som ej fanns med)men jag hittade en som det stod Speciell dotter på. Var ju såklart tvungen att köpa den, den kommer hon få i paketkalendern. Jag märkte nämligen häromdagen när jag kollade stashen med paket till kalendern så fattades det fortfarande några styckna
Förresten är det någon av er som kan hjälpa mig med en sak? Min dotter har önskat sig hobbyfärger, hon har nämligen börjat att teckna en hel del. Hon har bl a lånat olika böcker om att teckna på bibblan samt kollat olika sidor på nätet hur man tecknar olika saker. Jag vet dock inte vad för slags hobbyfärg jag ska köpa, står ju bara så i önskelistan. Ska man köpa akvarellfärger eller någoting annat? Hon är 12 år fyllda :)
Oj, oj vad det skrivs mycket ni i tråden. Jag här läst varje dag sen svt:s julvärd avslöjades men här inte kunnat skriva via laptopen. Dumma jag glömde bort att jag även har en surfplatta För er som gillar filmen Bad Santa , vilket inte jag gör, så kan jag tala om att det kommer en tvåa. Inspelningarna drar igång nästa år.